-Mariposa- Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Nærmere bestemt ex'en min. Han slo opp med dama i sommer som han har en datter med som er et år gammel. Det viser seg at dama allerede var gravid med nr 2... Jeg fikk vite det i dag. Hun har termin i april ca. Han fikk vite det rett etter de slo opp, men har ikke sagt det til noen ennå. Jeg bare spurte litt rett ut på en måte, pleier å være temmelig rett fram og ærlig med ham så han bare sa det (på msn da). Jeg må nesten le litt. Her sitter jeg og vil så sinnssykt gjerne ha barn mens han får barn om han vil eller ikke. Han forguder datteren sin og sier han blir minst like glad i nestemann, men det er ikke helt ideelt da. Måtte bare si det til noen. Er veldig glad det ikke er jeg som sitter der med en ettåring og en på vei og ingen barnefar, men... JEG VIL OG HA! Krangla litt med sambo i stad. Gjør ikke ting noe bedre det... Nå er han og drikker øl med en kompis og jeg sitter her og surmuler. Æsj.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Hmmm, hva skal man si??? Kunne ikke sagt meg mer enig. Noen har det som plommen i egget
-Mariposa- Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2007 Mhm, jeg veit. Han kommer til å ende opp med den store ungeflokken og jeg kanskje en om jeg er heldig. *sukk* Men glad jeg sa nei da han ville ha barn med meg for mange år siden. Tenk hvor annerledes livet ville vært da...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Som jeg har sagt tidligere, vi har alle våre problem. Tror du gjorde det lurt i å si nei, ellers hadde du nok ikke vert hvor du er i dag. Alltid best å bo sammen med pappaen til barnet
erika06 Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 litt omvendt denna verden da. vi kvinnfolk vil ha onga, men får ikke, mannfolk vil generelt ikke ha, men får om dem vil eller ikke. sku vært motsatt. kunne godt tenkt mæ en til, men den gang ei, må nok vente nån år..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå