Anni 79 med to prinsesser:) Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Har brukt sånne våtservietter med selvbruningskrem. Er det farlig å bruke når en er gravid Tenker på om det kan være hormonforstyrrende Vil så gjerne føle meg litt vel i høstværet. Bruker kun i ansikt og hals Takker for beroligende ord, eller om jeg må slutte med det.....
mamma til 2... Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 jeg spurt legen min,når jeg var gravid..var ingen problem sa han.. brukte det under hele svangerskapet jeg:)
C.P78 Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 dette har jeg selv fundert på. Gjelder det da alle typer selvbruningskremer, vet du det? Tenker også litt på dette her med blass hud i høstmørket og når kiloene begynner å vise sin annmars så er det greit at man er fornøyd med noe i hvertfall, at man har en fin glød i ansiktet.
Anni 79 med to prinsesser:) Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2007 He he. Etter å ha leita litt her inne så fant jeg denne artikkelen som svarer på dette:) Altså vi kan!!!! http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/tema/skj_nnhet_og_velv_re/selvbruning_brun_uten_sol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå