Gå til innhold

noen på overtid her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde termin i dag jeg, men fortsatt ingenting på gang..flere som er lei nå? jeg gikk en hel uke sist, ser ut som det skjer igjen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

yepp..fire dager... kjedelig.. kan ikke annet enn å sitte her og være litt kverulerende.. ;)

Skrevet

ufff..det er så kjedlig assa..sist gang gikk jeg 7 laaaange dager over. håper jeg slipper det igjen!

på profilen din står det du er en mann født i 1920..ikke rart u er på overtid hehe neida =)

Skrevet

4 dager over termin og er såååååå klar nå !!!

Skrevet

Snart 9 dager over her... My GOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg er lei!

Men så lenge baby har det bra så har vel jeg også det :)

Selv om jeg bekymrer meg litt for mye....

Skrevet

Jah, snart 11 dager på overtid her, ja.. Noen høyere?

:)

Skrevet

Jeg er 4 dager på overtid,og håper noe skjer snart,helst nå ;).... Lykke til alle sammen,håper vi alle sammen kunne føde nå straks,er jo ikke morro å gå på overtid da.... :)

Skrevet

Jeg er 9 dager på overtid nå, er utrolig lei. Jeg går bare å drømmer om å få sove på magen igjen, men det virker jo aldri til å skje :(

Dagene blir lange, nettene er tunge og folk ringer meg hele tiden og lurer på om det har skjedd noe.. bah!

Fortsatt ikke noe på gang hos meg, så jeg tror jeg ender med å bli satt igang.

Skrevet

11 dager på overtid i dag... er litt lei ja, men har funnet ut at det er best bare å slappe av. Han kommer når han er klar...

Skrevet

Jeg har gått 3 dager over min termin, men har ultralydtermin i morgen.

Går lissom og innstiller deg på sin egen dato, selvom UL er en annen.

Er ganske så lei.De siste dagene er lange og slitsomme.

Ganske lei nå ja.

Skrevet

5 dager på overtid i dag. Venter i spenning, men har mistet troen på at det vil skje noe veldig snart... Er i god form og ikke antydninger til kynnere en gang :-(

Skrevet

4 dager over UL-termin, menstermin den 16....det er samme dag som vi får overtidskontroll på Kirkenes,de venter sjeldent mer enn 10 dager etter UL-termin med å sette igang..spennt nå..det beste er vel om han bestemmer seg for å komme før de har tenkt å tvinge han ;) på tide med litt *************************************************************************************************************fødestøv******************************************************************************************************************************** ;) lykke til til oss alle,snart er vi mammaer!!!

Skrevet

2. dag på overtid i forhold til ul-termin nå. Mens min egen termin (som stemte nøyaktig forrige gang) er først på fredag. Så vi får se.... Skal til kontroll imorgen, så da skal jeg få jordmora til å "inn å rote litt" i håp om at hun trigger noe. Har hatt tegningsblødning i 3 dager nå, så d er i alle fall noe på gang!

Skrevet

nå er det min tur også til og si at jeg er på overtid..hadde håpet ikke jeg skulle bli en av dem..:)er så kjipt og gå og vente..er bare en dag da men ..kan jo bli mange flere for alt jeg vet...

Skrevet

miss_chica: Så på din profil, å jeg må si at du har den søteste gutten jeg noen gang har sett! For et lite sjarmtroll:) Kjempe nydelig var han.

Skrevet

næmmen, det var da koselig å høre =) er glad i han jah! og nå får han snart en lillebror, bare han kommer seg ut hehe

Skrevet

Hei!

Er 8 dager på overtid i dag og er dødslei. Fikk beskjed 3 uker før termin om at ungen sannsynligvis kom til å komme før termin. Dermed så har jeg nå gått og venta i over 4 uker. Skikkelig kjedelig. Men skal på overtidskontroll i morra. 5 dager før den magiske 2 ukers grensa, fordi ungen er estimert til å bli stor. Så jeg håper virkelig på at de setter igang da og ikke venter helt til tirsdag. :-)

Skrevet

Jeg sier bare en ting:

HØH?? ER DERE HER ENNÅ???

 

He he, må være det teiteste spørsmålet i verden! Jeg er her også ennå, 9 dager over termin nå, kommer ikke til å ske noe på en uke ennå...:P

Skrevet

JA! Er på dag 4 nå.. Men om man tror på det med månen å fødsel da, så er det jo vokser måne i morgen.. Kanskje om man er heldig så kan det skje noe iløpet av natta.. :)

 

*********************************************************************************************************************************************'

sender ut masse masse fødestøv nå.. :))

Skrevet

Høh, månen? Dette må du forklare! jeg klynger meg desperat til ethvert halmstrå :D

Skrevet

Er 9 dager over i dag;(

Skal igangsettes på mandag, dersom han ikke er kommet til dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...