Ruttitutt :-) Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Skulle hatt mensen på fredagen som var, fikk positiv test 2 dager før, men den ble gradvis svakere i dagene etter..Nå er den helt negativ. Men fortsatt ingen mens, men har småspottet bittelitt hver dag, men mye mindre enn vanlig spotting som jeg bruker å ha en dag.... Kan det være en exu eller ville gravtestene vart positive da...? Har igjen bare en eggstokk så hvis egglederen til den eggstokken blir ødelagt er alt håp ute her....
2 fine små Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Kjaere deg....kontakt lege saa snart du har anledning. Mest for aa slippe aa spekuklere og vaere redd, for aa faa litt svar altsaa. Jeg tror ikke det er noen dramatikk her, men det er muligens en sannsynlighet for at du kan ha en tidlig MA. Farlig aa mene noe i saanne anledninger, men jeg vaager likevel, fordi: Jeg har hatt 3 tidlige MA og en veldig tidlig EXU (hvor det ikke var behov for operasjon) Det er noen av oss som har mistet tidlig som faktisk trenger en utskrapning. Jeg har trengt det hver gang faktisk. Ingen av mine fire tidlige mistet har kommet lenger enn maks til uke 5, og tre av dem maatte jeg altsaa ha en utskr paa, mens ved en veldig tidlig EXU maatte jeg det ikke. Stor klem og lykke til - til deg. Det betyr mest sannsynlig noe at testene gaar fra aa vaere positive til negative, og det er nok bedre for din del aa komme deg til legen i morgen eller snarest mulig - enn aa faa mange "lure" svar her.... (bare mitt tips altsaa) =o) Klem klem....
Sommerfulgen Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 exu - er det det man kaller svangerskap i eggleder? Jeg har akkurat, eller for 3 mnd siden blitt operert for det. Begynte med spotting i uke 6, og styrt blødning fra uke 7. De fant ikke ut dette før jeg var 3,5 mnd på vei, i eggleder, noe som gjorde j.... vondt. Jo før jo bedre - da er sjansene større for at de klarer å ordne det, mest sannsynlig med bare en sprøyte. Ikke for å skremme - men sitter nå igjen med en eggleder pga exu..hvis det er det samme da.
Ruttitutt :-) Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2007 Tusen takk begge to for svar. Jeg skal ringe legen min i morgen, hav tror dere han vil gjøre? Blodprøver, eller ul...? For å se om det sitter i egglederen så må man vel gå inn med kikkehull, vil de gjøre det? Huff er litt redd nå...har igjen bare en eggleder som virker så bør komme meg dit så fort som mulig..
2 fine små Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Gjoer det som er anbefalt, det starter nok med en UL tenker jeg, vil jeg tenke. Jeg fikk UL da man konstaterte min EXU, men det som gjorde utslaget var at jeg fikk en lillasvart ring rundt navlen, som betoed at det hadde bloedd ut i bukhulen. Helt udramatisk, og bra visstnok, fordi det betoed at det ikke lenger satt fast i egglederen, det som var igjen i egglederen. Jeg bloedde (sorry details, men tenker du vil ha litt svar) baade ut i skjeden og ut i bukhulen. Fikk hoere at det var flaks og at det betoed at kroppen ordnet opp selv. Jeg tror fortsatt at en MA (mindre dramatisk) kan vaere det du gjennomgaar, dersom du har mistet i det hele tatt da, som du jo selv tror. MA betyr jo bare at kroppen ikke stoeter ut selv, men trenger litt hjelp. Beklager dersom noen synes jeg er litt klar og lite foelsom i framstillingen min, men det er ment som et saklig svar. Sov godt i natt, ingen bloedning er ogsaa et godt tegn, og har du tenkt paa at dette kan vaere noe helt annet? Altsaaa et godtegn? Jeg bloedde i uke 5 med datteren min, som jeg hadde et straalende svangerskap med og hun er frisk som en fisk i dag. All lykke og hell naa, det blir fort morgen, soerg bare for at du faar fram alvoret i dine bekymringer. Tvi tvi og klem igjen...
Ruttitutt :-) Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. oktober 2007 Tusen takk, Femina! Det var et veldig godt svar, og bra å få det i klartekst, vi tåler det her inne. :-) Det kan jo være er godt regn, men da har jeg hatt en el jeg ikke har merker og det synes jeg er rart for jeg kjenner den alltid ¨så godt.. Og siden testen var positiv og ble negativ de dagene etter så ahr jeg ikke troen på at jeg er gravid... Takk, jeg skal prøve å sove godt. og ringe legen i morgen å høre hva han mener jeg skal gjøre. Takk for svar. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå