Carnivale Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 ..noen som har erfaring med å handle vektreduksjons-tabletter som Acomplia eller Xenical fra lillepille.no? Hvilken av de i så fall, og ble det noe resultat?
Carnivale Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2007 Jada, men er mest folk her, så tenkte høre her også da vet du.
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg bruker selv Reductil. Veide 20 kilo for mye og hadde bmi på 30. Har snart gått på de i 3 uker og gått ned nesten 4 kilo. Drikker masse vann og er mye lettere å spise sunt og holde seg uten søtsaker/brus. De du nevner vet jeg ingenting om.
Carnivale Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2007 Ok, takk for svar. 4 kg på 3 uker er jo ikke mer enn man vanligvis går ned på en "normal" slankegreie a la Libra eller grete Roede, så det høres jo ut som en fornuftig vektnedgang. Trener du i tillegg?
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Det er akkurat det,at dette ikke er å lure kroppen sin. jeg spiser helt normalt,men spiser mindre,blir fortere sulten og spiser derfor oftere,som jo er veldig bra. Og jeg får da helt natulig lagt om til ett mere bra kosthold. Jeg trener ikke (huff...) men prøver å gå en vanlig tur eller to i løpet av dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå