LizzyG Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Når begynte dere å gi brødskiver til babyen? Og hva hadde dere som pålegg?
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Fra 6 mnds alder kan man gi, mine to eldste var vel rundt 7 mnd :-) Har brukt leverpostei, fruktmos, makrell i tomat og smøroster i starten.
Tommage♀♂ Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Kommer vel litt an på når den lille begynte med fast føde, men fra 7-8 mnd er det vanlig å begynne med brødbiter. Jeg hadde bare smør på i begynnelsen, deretter litt leverpostei, brunost, fruktmos, kremost (ananas) osv.
Marthe&AliceEmilie Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 mi er 9mnd og jeg har prøvd litt brødmat, men hun får ikke til og tygge det onkli så det setter seg i vranga.. men skal prøve igjen snart, nå har hun jo blitt så flink til og spise annen mat med biter.. leverpostei og smøreoster er det vi har brukt
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 her har jeg begynt å gi han litt til frokost,han er 6 mnd.. han får ikke mye da,en halv skive,ikke det engang,gjør det for å venne han til å tygge og svelge..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå