Gå til innhold

Odenwalder vs voksipose??

Anbefalte innlegg

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Er så usikker på hva jeg skal velge. Hadde egentlig bestemt meg for å kjøpe voksipose, men så syns jeg Odenwalder er utrolig fin også. Jobber i barnehage, så har god erfaring med begge poser, men da med større barn. Grunnen til at jeg tenkte meg voksipose er fordi den kan pakkes tettere innpå barnet når det er så lite, dessuten er den fin å vokse i, og egentlig helt genial i design, men Odenwalder er så bløt og virker kjempedeilig å ligge i. Voksi er jo endel dyrere også...

Hva velger dere? Og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber også i bhg, og skal ikke ha voksi...

Synes det er så mye styr med alle snorene som forsvinner inni hele tiden.

Og den er litt klumpete og stor synes jeg...

Nå har jeg en dunpose fra Teutonia, men når den blir for liten skal jeg ha pose fra Odenwalder!!

Skrevet

Jeg har kjøpt Odenwalder fordi jeg syntes den er så fin, og virker jo veldig god og varm, og kjøpte den på tilbud på barnas hus de dagene det var. Jeg har jo ikke brukt den enda, men tror jeg kommer til å bli veldig fornøyd :)

Skrevet

Jeg har kjøpt Odenwalder fordi jeg kjøpte TFK'n og det er ikke plass til voksipose der. Er kanskje plass sånn sett men den så brutal ut i bag'en så jeg la den til side, og kan bruke den i sportsdelen når han større hvis det er behov for det :-) Den er så god og myk og jeg tror nok han vil trives og ha det godt å varmt nedi der :-)

Skrevet

Vi har hatt en voksipose,men nu bynn han å bli litt lang te den,å da går det ikke å pakk den helt rundt han... Jobba å i barnehage å de lange ungan på 2 år,får den jo nesten ikke over sæ.. Så nu har vi kjøpt odelwalder pose ,den e lang å ungen ligg godt innpakka i den =)

Skrevet

Vi har voksipose (fikk til snuppa)

Liker den veldig godt fordi den passer fra nyfødt til ca 3 år og den er god og varm.

Skrevet

Tenkte jeg skulle kjøpe Odenwalder. Synes voksiposen virker utrolig tungvin med alle snorene - tror faktisk ikke jeg er intelligent nok til å klare å snøre den riktig sammen:) Har ingen erfaring med noen av dem da...

Skrevet

VI har kjøpt Odenwalder. Voksi tviler jeg på at det er plass til i vogna vår.

Skrevet

Jeg har voksipose til nr 1, og synes det har fungert veldig bra, men han sover fortsatt på dagen, så han må få ha posen til ut vinteren. Har derfor kjøpt en odenwalder til nr 2. Tror dette er et bra valg, med tanke på at de er så små i starten. Billigere var det også enn å kjøpe en helt ny voksipose. Er spent på å se om jeg blir fornøyd med valget mitt =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...