Gå til innhold

Har du noengang brutt loven?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jeg helt sikkert;)

Uten noe nærmere ettertanke. Jeg har nok kjørt litt over fartsgrensen, prøver å være nøye med det, men litt over har jeg nok kjørt noen ganger ja.

Og vips, så er loven brutt...

Men noe alvorlig har jeg da ikke gjort. (grisekjøring er alvorlig, men litt over fartsgrensen setter jeg selv ikke i noen verstingkategori)

Skrevet

bryter vel strengt tatt loven hver dag, siden jeg er litt vel hard på pedalen. En farstbot på rullebladet men thats it

Skrevet

Ja - i form av litt "uskyldige" ting... Spørs vel kanskje på øyet som ser det og, hehe;-)

Men sånn tyveri og vold og sånt - nei...

Skrevet

Hmnei-ei, ikke som voksen i Norge ... eller, godt mulig, men jeg kommer ikke på noe. Jeg var rimelig lite lovlydig i tidlige tenår, men det var før jeg ble strafferettslig ansvarlig i alle fall.

Skrevet

Selvfølgelig. For et usedvanlig kjedelig liv jeg måtte ha ført ellers.

Skrevet

ja, opp ti flere i min ungdom...hatt noen foreklete forelegg...glattcelle 4 gr...

hmmm...vill i tenårene ja ;)

Skrevet

Jada, jeg sender pitbull-bikkja mi rundt omkring i bygda her for aa skremme livskiten ut av gamle nek.

Skrevet

Når du ikke brenner pelsdyrmattrailere og planter bomber, selvsagt.

Skrevet

Gjett om!

Skrevet

Ja, temmelig mange ganger

Skrevet

Jeg fyllekjørte natt til søndag.

Skrevet

Ja, hver eneste gang jeg kjører bil - fartsgrenser er minimumsgrenser for meg.

Skrevet

Ja. Mange ganger. Jeg har gått på rød mann opptil flere ganger. Kjørt snøscooter (og kræsja den), inntatt narkotiske stoffer, sneket på bussen, stjelt fra butikken, lurt tollen, gitt meg ut for å være andre, forfalsket mammas signatur, dokumentforfalsking (ok, så merket hun at jeg ikke hadde så gode karakterer likevel da), hatt annet enn Reima på ungen min, ikke gitt tilbake penger når jeg har fått for mye tilbake på butikken, snyltet dagpenger (et uhell, men likevel.. jeg sa ikke fra), syklet altfor fort i 30-sone (gjelder fartsgrenser syklister?), tatt med altfor mye av alt inn i landet, slått ned ei dundre, kjørt spark i påvirket tilstand (fader, det er vanskelig)

Jeg er med andre ord ikke særlig lovlydig.

Skrevet

Hehe, du bør kanskje skifte nick til Dobbelmoraliserende Pekefinger? ;p

Jeg har gjort litt jeg også, men ikke i nærheten av lista over. For det meste så kjører jeg bare littegranne for fort.

Skrevet

Ja, jeg røyka hasj en periode i ungdommen, samt har fyllekjørt et par ganger. I dag er jeg totalavhold og imot all form for rus.

Så tok jeg en periode imot sminke som en klassekamerat av meg stjelte. (Jeg turde ikke stjele selv, men heleren er jo like god som stjeleren.) Kommer ellers ikke på noe. Jeg har heldigvis ikke drept noen, noe jeg sikkert kunne ha kommet til å gjort i ruset tilstand. Var bare på riktig sted til riktig tid.

Skrevet

Bor rett ved svenske grensen, så vi bryter vel loven hvertfall en gang i mnd.

Ellers så har jeg i min "ville" ungdom tissa på trappa til kirken...midt i semtrum. Er vel det værste, eller hvertfall det som er lettest å bli tatt for.

Skrevet

Å jada, det har sikkert de fleste. Noen uten videre ettertanke, som å kjøre litt over fartsgrensen gå på rød mann og sånn.

Har vært med på verre ting enn som så, men ingenting alvorlig vil jeg si....:-P

Kunne imidlertid fått alvorlige følger, dersom jeg hadde blitt tatt:-/

Hadde ikke gjort de samme "lovbruddene" idag, x-antall år etter og 2 barn rikere!

Skrevet

Ja. Jeg tror det begrenser seg til ligningsloven og vegtrafikkloven. Og et par pakker sigaretter for mye som jeg ikke gadd å fortolle en gang eller to.

Ganske normal, med andre ord :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...