baby09...:) Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 ...for no ialle fall. Får ikke lov hos legen å starte prøving før om minimum 3 mnd, mene eg mista den siste fordi kroppen e for svak. Så har en del testa å gå igjennom før eg blir prøver igjen. Lykke til alle sammen, og håpe ingen av dåkker e her neste gang eg kommer inn. Da skal dåkker være på 1. og 2. tri. hele gjengen:) Takk for alle svar og all støtte, dåkker e fantastiske jente alle sammen:)
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Så vondt å måtte gi opp prøvingen! Men godt at du får hjelp og svar fra legen din. Håper du får en behandling som gjør at du kan komme sterkt tilbake og bære frem et friskt barn! Lykke til!
Tutta73 Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Du høres ut som en sterk person i mine ører ) Lykke til, og velkommen tilbake når tiden er inne.
Dotten Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Huff så trist da. Men ta den tiden du nå trenger på å komme i form igjen, slik at dere igjen kan prøve på en liten spire. Masse lykke til og goood bedring Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå