Gå til innhold

Noen ammende som bruker Basiron mot kviser her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte dette middelet for en uke siden. Satte i gang og smørte på, og leser bruksanvisningen etterpå...Typisk meg!

Der står det at det er usikkert om middelet går over i melka, så man skal i alle fall ikke smøre brystene sine om man ammer. Jeg har da kun kviser i ansiktet, så smørte jo bare der. Merket ikke noe på gutten den dagen i alle fall.

Er så lei av disse kvisene. Var så fin da jeg gikk på Diane p-piller og da jeg var gravid, så jeg VET at dette er noe hormonelt. Men tenkte at jeg kunne jo prøve Basiron, som du får kjøpt reseptfritt på apoteket.

Noen som har erfaring eller vet noe om dette middelet i forhold til amming? Hvis ikke får jeg vel bare ringe legen min og høre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde dette "problemet" da jeg var gravid og leste litt om basiron på lommelegen.no og de anbefaler det til gravide og ammende..Men d står jo noe helt annet bruksanvisningen..Forvirrende..

Hadde jeg vært deg så hadde jeg tatt en telefon til apoteket,de har peiling på sånt;o)

Da får du svar fra en fagperson værtfall!!

Skrevet

Ja,jeg burde jo ha spurt om det da jeg kjøpte middelet, men tenkte ikke så langt....

Takk for kjapt svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...