Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 du, når folk skal prøve å være anonyme inne på skravlesida, trykker på nicket for å se om du kan se det virkelige nicket? Det spiller jo ingen rolle for meg, de er like anonyme for meg likevel. Men jeg klarer ikke la være. Me bad...
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Selvfølgelig... ikke så veldig smart å bare gjøre om nicket sitt til "anonym" om man virkelig vil være anonym.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Haha, så godt å høre at jeg ikke er den eneste! jeg bare MÅ kikke, ofte før jeg leser innlegget. Klarer bare ikke la være.
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Tja, noen ganger sjekker jeg. Tenker som oftest ikke over det med mindre noen påpeker at det gamle nicket står der... Men det kommer lit an på hva innlegger er om - hvorvidt jeg sjekker eller ikke, liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå