hope4bebis Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Nå er jeg sikker på at mensen er på vei.. Jeg har hatt stikninger og press i livmoren i hele dag... er redd for å gå på do nå og se at TR er kommet. Har IKM på torsdag. Har ikke hatt slike stikk og press før TR før, men så har jeg jo også gått på PP i mange år og tror kroppen min nå er begynt og kjenne ting den ikke har kjent i de årene jge brukte pillen. Noen flere som tror tanta er på vei?
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Ja, jeg tror. Skulle egentlig hatt ikm i går eller idag dersom TR hadde vært stabil, men tror jeg hadde forsinket el denne gangen (også), så forventer egentlig ingen TR før helga. Men har masse mensmurringer/smerter
hope4bebis Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2007 Så kjedelig.. håper det ikke var forsinket EL hos deg og at du dermed er over din IKM og kanskje disse smertene er gravidesmerter..
2prinsesserogbim Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 jeg tror ikke jeg får mensen.. skulle hatt den sist torsdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå