NoDoubt Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 sånn fint brød med salt på toppen? Mener det kan lages i langpanne. Selve tjukkelsen på brødet blir vel omtrent som ei tykk skive. Noen som vet hva jeg mener? Er godt til salater, forskjellige gryteretter o.l.
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Foccacia? http://www.matoppskrift.no/sider/oppskrift17050.asp
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Søk på "Focaccia" så får du opp masse oppskrifter. Er snadder med soltørka tomat og oliven på toppen. Mmmm...!
tasah Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Olivenbrød? 1 pk tørrgjær 1 ts salt 1 ts sukker 3 dl vann 2 ms olivenolje 6,5 dl hvetemel Bland alt sammen, la stå i 10 min. Ha i en brødskuffe, deigen skal være ca 2 cm tykk. Trykk fingermerker i deigen, tøm over 0,5 dl olivenolje, kvern over havsalt. Hev ca 10 minutt, stekes 200 grader 15-20 minutt. Kjempegodt:)
NoDoubt Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2007 Hmmm.... 2 ms? Hva betyr ms? Tror nok at det er noe sånt som dere har gitt meg oppskrifter på er riktig:-) Takk:-)
NoDoubt Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. oktober 2007 Hva er en måleskje da? Vet jo hva ss og ts er men ms.... Så vant er jeg visst ikke på kjøkkenet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå