Turid Laila Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Syns han promper så fælt. Faktisk mer nå enn da jeg ammet. Avføringen er fin, trodde kanskje jeg gav han for mye malt, men i dag har vi prøvd uten malt, og det ble nesten verre. Så kan Nan gi luft i magen? i såfall hvorfor?
**Frøken84** Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 hei hei det kan ikke være det at han svelger mye luft når han drikker av flaske?? prøvd dr.browns flasker. de er kjempe bra hvis han er plaget med luft=0)
Turid Laila Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2007 Ja bruker bare Dr. Browns. Etter og under hvert måltid raper han. Og virker som han får opp det som plager han. Så jeg skjønner ikke helt hvorfor han promper så fælt :S Han hverken griner eller er urolig og det som kommer ut kommer uten problemer.. Kanskje det ikke er noe å bry seg om så lenge det ikke plager han?
mammat2goll Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Her ble det MYE prumping som luktet virkelig dritt etter vi begynte med mme.
Turid Laila Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2007 Aha da er det kanskje vanlig da! Takk for svar... Har nok en liten prompegutt jeg da. hehe
Solskinnsdag Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Snuppa får både morsmelk og NAN, og hun fiser som en gærning! :-) Vi har bare tenkt at det er prompegenene til mor og far som går i arv, hehehe!!! Men kanskje det er NAN en?? Men hun får ut all luften da, det plager henne ikke i det hele tatt. Er bare Dr.Brown flasker her i huset også.
Turid Laila Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. oktober 2007 Hehe vi har nok en gjeng med prompeunger alle sammen. Mini får også litt morsmelk. Men bare på natta og morgenen.
Solskinnsdag Skrevet 9. oktober 2007 #8 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har sagt det flere ganger til sambo, jeg ante virkelig ikke at en så liten baby kunne lage så høy prompelyd! Hehehe! Det braker jo i bleien til tider! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå