Mandragora Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Bruker man badebleie eller bader de små uten?! Hvor får man evt kjøpt det?
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 De bruker badebukse. Trenger ikke babebleie på de små. Badebukse får man kjøpt på de fleste klesbutikker tror jeg, men der jeg går, Blekkspruten som arrangerer, så selger dem badebukser der.
Gulan, gullet og gullklumpen Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Bruker badebleie. Hos oss er bleien inkludert i kursavgiften, men tror det fås kjøpt i vanlige butikker, evt apotek? Little swimmers:)
Musemor med tre søte små Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Vi bruker badebukse kjøpt på babyshop
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Badebleie må til for å forhindre "uhell" i vannet. De fås kjøpt både vanlige butikker og apotek. Billigere på f eks rema enn apoteket.
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Kan bruke badebukse som er tette rundt lårene. Vi kjøpte en på bogerud som han kunne vokse litt i..
*panama* med to søte små Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 De fleste bruker badebleier,men jeg har kjøpt en badebukse som holder inne bæsjen vist uhellet skulle være ute.. Kostet 150 kr på sportsbutikken;o) Veldig fornøyd med den...
M@mm@ mars07 Skrevet 9. oktober 2007 #8 Skrevet 9. oktober 2007 Hun som holder kurset hvor vi er med anbefalte ikke disse badebleiene, hun anbefalte kun en enkel heltvanlig truse. Hun sa det at tyngdepuntet ble litt feil med bleiene. Jeg for min del kjøpte en badetruse, holder mer på det hvis uhellet er ute. Kjøpte den på vårt lokale badeland.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå