Gå til innhold

Lillepille.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

..noen som har bestilt tabletter mot overvekt herfra? Erfaringer å dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, har ikke bestilt der i fra.

Vil mye heller anbefale å få det på resept fra lege.

Skrevet

Jøss, her var vi flere som lurte på det samme. Men hvorfor gå via lege og få det på resept? Pga bivirkninger etc?

Skrevet

Ja! Pga. bivirkninger, og det er jo en grunn til at de er reseptbelagt.

Jeg har hatt mange samtaler med legen angående disse slankepillene. Reductil kan medføre mange bivirkninger, og det krevde at man måtte gå til legen hver 14.dag den første tiden for å unngå økt blodtrykk etc.

Acomplia er langt "snillere" i bivirkningene, men også der ble det anbefalt å komme til lege etter ca 1 måneds bruk, for å ta blodprøver. Da ville legen se til at leveren ikke ble skadet av pillebruken.

Jeg har valgt å bruke acomplia i en periode, og de fungerte godt til hva de er ment å fungere til. Jeg slet mye med svimmelhet, og ble fysisk syk (feber, magevondt etc) hvis jeg ikke spiste ofte nok.

Men likevel går ikke kiloene av seg selv, må også gjøre en egen innsats - trening, kost etc. Med det klarte jeg å gå ned ca. 15 kg. Da gikk jeg lange turer 5-6 dager i uka, spiste rugbrød, rent kjøtt (ikke kjøttdeig etc), salater, bønner, grønnsaker og lite med ris, potet og pasta.

Men kan jo være bare at min lege er ekstra forsiktig, og tar heller en blodprøve for mye enn en for lite...

Skrevet

Vil absolutt ikke anbefale å kjøpe medisiner på internett. Det er ingen garanti for at legemidlet inneholdet det den skal inneholde. Slik internetthandel gjør at det er enklere å forfalske medisinene. Det kan rett og slett være livsfarlig.

Statens legemiddelverk advarer mot å kjøpe legemidler på nett. Se link:

http://www.legemiddelverket.no/templates/InterPage____21924.aspx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...