Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ha rei jente på 8 mnd.er det noen her med barn på samme alder??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en gutt på snart 9mnd:)

Skrevet

jeg er fra trondheim da....men robin er bare en mnd gammel han da,jeg derimot er 22:)

Skrevet

jeg er like gamel som deg!:)

Skrevet

Gratulere så masse da!!!!!!:)jeg er 21.mange unge mødre her:)alle jeg kjenner er så mye eldre enn meg.går dagene fint med den nye?

Skrevet

så gøy:)har så lyst å bli kjent med noen nye å på min alder.alle jeg kjenner er så opptatt hele tiden.hvor i tr.heim bor dere da?

Skrevet

eller like gammel,hehe:) Så hvor i Trondheim bor dere da??:)

Skrevet

Hehe, vi bor på Flatåsen, men jeg har nettop begynt å jobbe igjen,så har desverre ikke så mye tid til overs!:( Skikkelig kjedelig å jobbe igjen altså!

Skrevet

jeg er fra jakobsli,men bor på byåsen.

er skikkelig kjiipt om dagen her også,nesten ingen av vennene mine har babyer,og dessuten jobber de og går skole...så blir ganske kjedelig til tider ja..

nå går ting mye bedre...hadde litt problemer i starten med lillemann som ikke ville ta pupp,noe som han fortsatt ikke vil,så nå går det bare i flaske,var litt styr i begynnelsen,men nå begynner jeg å bli vant til dette styret,så føler meg litt mer klar for å møte folk:)

Skrevet

du jobber vel ikke på I*** ? Isåfall jobber vi sammen ;) Eller jobbet, jeg har jo permisjon enda :)

Skrevet

oi, lenge siden jeg har vært her inne, ser jo på nicket at det står "med spire", men den har jo blitt over to mnd allerede! som tida flyr ;)

Skrevet

hehe jo..tenketenke hvem du er:)

Skrevet

møtte deg såvidt i byen her om dagen, du hadde det veldig travelt men titta såvidt nedi vogna læll ;)

Skrevet

hihi, ja, dæ ja:):) skoill på trafikalt grunnkurs sjø:)

Skrevet

vi bor i romulslia:)ja skjønner deg kjempe godt!jeg skriker bare tanken på å måtte begynne å jobbe igjenn til jul så jeg har permitert meg selv litt lenger:)vet jeg må begynne en dag, men ikke enda.er bare å rope ut om noen vil treffes en dag!:)så kan vi avtale en dag:)

Skrevet

hva med et barseltreff på jobb en dag..?

Skrevet

litt motsatt hær da.kjenner bare folk med barn, men de jobber, studerer eller noe anna.åso kjenner dem mange her siden dem e fra tr.heim.

Skrevet

Jepp, har vært koseliå møttes! blir så langt å dra til jobb fra oss, oskar liker ikke å ta buss:) Men må prøve å møtes ja!!

Går jo til romulslia på 10min jeg:) så teit at jeg jobber altså!

Skrevet

gjør du?!:)f... så dumt at du jobber da!jobber du hver dag?kidsa e jo så å si like gammle me:)å vi:)

Skrevet

Ska itj jobb i morra da:) kor hæn nerri der bor du da?:) Ska på førstehjelpskurs halv 4 einast:)

Skrevet

du har jo itj profil så æ får sendt post t dæ:) ska lalle sænga mi sjø:)

Skrevet

skal til byen me ei veninne i mårra men er ledig alle andre dager!!:)sender deg pm jeg med adr:)

Skrevet

Jepp!:) ska jobb alj anjer dagan uka her æda!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...