Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 ha rei jente på 8 mnd.er det noen her med barn på samme alder??
Entil? Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 jeg er fra trondheim da....men robin er bare en mnd gammel han da,jeg derimot er 22:)
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Gratulere så masse da!!!!!!:)jeg er 21.mange unge mødre her:)alle jeg kjenner er så mye eldre enn meg.går dagene fint med den nye?
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 så gøy:)har så lyst å bli kjent med noen nye å på min alder.alle jeg kjenner er så opptatt hele tiden.hvor i tr.heim bor dere da?
Linda og lille Oskar Skrevet 9. oktober 2007 #8 Skrevet 9. oktober 2007 eller like gammel,hehe:) Så hvor i Trondheim bor dere da??
Linda og lille Oskar Skrevet 9. oktober 2007 #9 Skrevet 9. oktober 2007 Hehe, vi bor på Flatåsen, men jeg har nettop begynt å jobbe igjen,så har desverre ikke så mye tid til overs! Skikkelig kjedelig å jobbe igjen altså!
Entil? Skrevet 9. oktober 2007 #10 Skrevet 9. oktober 2007 jeg er fra jakobsli,men bor på byåsen. er skikkelig kjiipt om dagen her også,nesten ingen av vennene mine har babyer,og dessuten jobber de og går skole...så blir ganske kjedelig til tider ja.. nå går ting mye bedre...hadde litt problemer i starten med lillemann som ikke ville ta pupp,noe som han fortsatt ikke vil,så nå går det bare i flaske,var litt styr i begynnelsen,men nå begynner jeg å bli vant til dette styret,så føler meg litt mer klar for å møte folk:)
spindel med spire :) Skrevet 9. oktober 2007 #11 Skrevet 9. oktober 2007 du jobber vel ikke på I*** ? Isåfall jobber vi sammen Eller jobbet, jeg har jo permisjon enda
spindel med spire :) Skrevet 9. oktober 2007 #12 Skrevet 9. oktober 2007 oi, lenge siden jeg har vært her inne, ser jo på nicket at det står "med spire", men den har jo blitt over to mnd allerede! som tida flyr
Linda og lille Oskar Skrevet 9. oktober 2007 #13 Skrevet 9. oktober 2007 hehe jo..tenketenke hvem du er:)
spindel med spire :) Skrevet 9. oktober 2007 #14 Skrevet 9. oktober 2007 møtte deg såvidt i byen her om dagen, du hadde det veldig travelt men titta såvidt nedi vogna læll
Linda og lille Oskar Skrevet 9. oktober 2007 #15 Skrevet 9. oktober 2007 hihi, ja, dæ ja:) skoill på trafikalt grunnkurs sjø
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #16 Skrevet 9. oktober 2007 vi bor i romulslia:)ja skjønner deg kjempe godt!jeg skriker bare tanken på å måtte begynne å jobbe igjenn til jul så jeg har permitert meg selv litt lenger:)vet jeg må begynne en dag, men ikke enda.er bare å rope ut om noen vil treffes en dag!:)så kan vi avtale en dag:)
spindel med spire :) Skrevet 9. oktober 2007 #17 Skrevet 9. oktober 2007 hva med et barseltreff på jobb en dag..?
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #18 Skrevet 9. oktober 2007 litt motsatt hær da.kjenner bare folk med barn, men de jobber, studerer eller noe anna.åso kjenner dem mange her siden dem e fra tr.heim.
Linda og lille Oskar Skrevet 9. oktober 2007 #19 Skrevet 9. oktober 2007 Jepp, har vært koseliå møttes! blir så langt å dra til jobb fra oss, oskar liker ikke å ta buss:) Men må prøve å møtes ja!! Går jo til romulslia på 10min jeg:) så teit at jeg jobber altså!
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #20 Skrevet 9. oktober 2007 gjør du?!:)f... så dumt at du jobber da!jobber du hver dag?kidsa e jo så å si like gammle me:)å vi:)
Linda og lille Oskar Skrevet 9. oktober 2007 #21 Skrevet 9. oktober 2007 Ska itj jobb i morra da:) kor hæn nerri der bor du da? Ska på førstehjelpskurs halv 4 einast:)
Linda og lille Oskar Skrevet 9. oktober 2007 #22 Skrevet 9. oktober 2007 du har jo itj profil så æ får sendt post t dæ ska lalle sænga mi sjø
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #23 Skrevet 9. oktober 2007 skal til byen me ei veninne i mårra men er ledig alle andre dager!!:)sender deg pm jeg med adr:)
Linda og lille Oskar Skrevet 9. oktober 2007 #24 Skrevet 9. oktober 2007 Jepp! ska jobb alj anjer dagan uka her æda!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå