Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Min baby er så utrolig aktiv. Er i uke 35. Og hun har vært våken i omtrent hele dag... Skal man reagere når det er forandring den veien? Noen flere som opplever det sånn? Hilsen førstegangs....
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 tror bare det er en bra ting.. min har vært heeeeeeelt vill siste mnd.. og det var nå på slutten jeg trodde det skulle bli roligere - men dengang ei.. sunnhetstegn =)
Bdancer Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Har ikke hørt noe om at man skal reagere om det er forandring den veien nei... Kanskje du har spist noe i dag som har gitt henne ekstra energi. Kanskje litt ekstra sukker eller koffein? Jeg synes bevegelsene er færre nå, og anderledes (mer glidende og ikke harde spark), og har tenkt det er fordi det er trangere plass.. Kanksje det begynner å bli trangt for babyen din, men den beveger seg like mye og du kjenner det bedre nå fordi det er trangere...??
line_n & sara Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 er like langt som deg, og her har jenta sprella i hele dag! virker ikke som om hun har sovet noe i det hele tatt! skal til jm i morra, tenkte å spørre henne om det er normalt (men uansett godt å høre at det er flere som opplever det!!) her er også forsterlyden vært mye høy siden uke 32, så greit å sjekke!
elimor Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har også et veldig aktivt barn i min mage. Jeg er i uke 32, og var hos jordmor i går. Hun kommenterte at barnet var uvanlig aktivt, og at det bare var positivt.
Amanda- Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 er i uke 37 nå... hun har vært urtolig aktiv helt fra jeg begynnte og kjenne bevegelse... nesten slik at det var "plagsomt" til tider.. nå den siste uken har hun vært rolig.. kjenner henne.. men ikke slik som før.. var til jordmor i dag.. og alt var bra. men fikk beskjed om vist det var merkbart forandring i bevegelsene skal man på ul og sparketest. etter dette ble jeg beskymret... blir stressa av "lite" liv og... så bare vær glad for at du kjenner baby... jeg begynner og savne at hun var "over" aktiv...
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 Jenta mi er så aktiv at jeg orker nesten ikke gå ut for tia.. Jeg blir rett og slett helt gåen, og det er skikkelig ubehagelig for jeg føler at jeg går rundt med ei tikkende bombe som er på vei ut av magen, -gjennom magen! .. Tror ikke det er noe farlig med det da.
Maria-B Skrevet 9. oktober 2007 #8 Skrevet 9. oktober 2007 Aktivitet er bra. Jeg venter jente, og ho er helt galen for tia, morsomt å se på
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 9. oktober 2007 #9 Skrevet 9. oktober 2007 Kjenner også mye liv, hele dagen og om natten. Men jeg synes bare det er greit å vite at den lille har det fint, selv om jeg blir litt øm i ribbena :)
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 10. oktober 2007 #10 Skrevet 10. oktober 2007 Har hatt samme "problem". Spurte en lege på føden om det gikk ann å ha "for mye" liv. Var nesten redd for at prinsessa var stresset. Men hun sa at jeg bare var heldig som slapp å bekymre meg for ikke å kjenne noe. Skulle bare ta det positivt. Er nå 32+4 og hvertfall de 3 siste ukene har det vært vill fest der inne - stort sett hele dagen :-) Men heldigvis er hun rolig om natta.
Luna** Skrevet 10. oktober 2007 #11 Skrevet 10. oktober 2007 Er i 37+, og her er det liv. Skulle nesten tro det ville roe seg, siden plassen blir mindre, men nei da...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #12 Skrevet 10. oktober 2007 Klarer dere til en hver tid å finne ut hvordan babyen ligger i magen? Min flytter på seg hele tiden,., Rompa flyr over magen flere ganger om dagen, men jeg er usikker på hva resten er. Bortsett fra når han legger foten / armen helt ut mot min mage så jeg kan kose med han Når jeg ser og kjenner på magen så er den veldig hard. Kan jo ikke være baby alt sammen? Hjelp.. Er i uke 42 så bevegelsene er litt vonde av og til, men han begynner vel å bli ganske stor så...Aktiv liten krabat dette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå