Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 har time til gastroskopi og jeg synes det er like ille hver gang....følelsen av å bli kvalt............Nei, dop meg ned sier jeg da! Så imorgen er det en skeiv og ruset klatt som tusser i seng etter sykehusbesøket.......:-)
Dailis Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Usj nei det er ikke noe kjekt. Men fordelen for oss røykere er at de ofte får opp masse slim og slikt da:S Stakar deg klatten, men lykke til! 'Klem.
Plutseliten :) Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Fy av meg...det er skikkelig ekkelt Godt du blir dopa ned....og så er det ganske fort gjort da. Lykke til i morgen...og du,husk å pust med magen....da blir kvelningsfornemmelsen mindre God klem
Tiggywinkle Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Uffameg, da ville nok jeg også valgt en smule dop. Lykke til;-)
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Godt de doper deg ned, det nekter de her så jeg nekter å ta undersøkelse..Jeg tørr ikke uten bedøvelse. Var og tok undersøkelse andre veien og ble nekta noen form for bedøvelse da også.Da fikk jeg skrekken.I ettertid har jeg fått vite at den legen som er på sykehuset her nekter å gi bedøvelse..Naboen min tok kvelertak på han, da fikk han bedøvelse....Sykt :0( Lykke til i morgen !
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. oktober 2007 Takk for lykkeønskinger:-) Har bakt boller og kost meg i kveld med store rosaer og venninner:-) Må jo faste så da var det viktig med litt godt fyll i magen:-) Det er en ubehagelig men forholdsvis rask undersøkelse. Har prøvd den uten dop, det gjør jeg ikke igjen for det endte med blodig oppkast og uforutrettet sak.... Nå er det Greys sesong 4 episode 2 på tapetet her;-) Ha en fin kveld:-)
Karomamma Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 Huffameg, da!!! Det er sikkert greit med dop! Husker da jeg skulle kjøre Karopappa til sykehuset da han skulle ta gastroskopi første gang. Jeg slapp ham av ved inngangen og skulle bare parkere. Da jeg kom gående oppover fra parkeringsplassen, sto han utenfor. Jøss, det var da fort gjort, sa jeg. Han hadde ikke gjort det Lykke til!!
dritgrei hei hei! Skrevet 10. oktober 2007 #8 Skrevet 10. oktober 2007 Lykke til i dag klatten! håper de finner ut av ting som kan hjelpe!
La Perla Skrevet 10. oktober 2007 #9 Skrevet 10. oktober 2007 Å huff, stakkars deg. jeg har aldri prøvd det selv, men det høres helt forferdelig ut. 'Lykke til!
solkrem Skrevet 10. oktober 2007 #10 Skrevet 10. oktober 2007 JA TIL DOP!!!! Du vet hva du går til siden du har gjort dette før...derfor har du fått god tid på å grue deg. Men nå skal du - må du - få dop, og da kan det bare bli bedre enn forrige gang!!! Skulle gjerne vært sykepleieren som sitter på siden av og holder deg i hånden:) klemklem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 10. oktober 2007 Takk jenter, dere er snille:-) Og solkrem, hyggelig tanke, men jeg var så dopet at jeg ikke brydde meg om noenting!!! Helt utrolig.......men deilig da!
Reveenka Skrevet 10. oktober 2007 #12 Skrevet 10. oktober 2007 Da har det gått bra, da! Så fint! Og det finnes mye snasent i avdelingen for "kjemisk sykepleie".... c",) Dop er fine saker i de rette sammenhengene c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 10. oktober 2007 Jupp;-)) Har nesten litt hangover ennå jeg;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå