Gå til innhold

I morgen blir jeg dopet ned.......:-/


Anbefalte innlegg

Skrevet

har time til gastroskopi og jeg synes det er like ille hver gang....følelsen av å bli kvalt............Nei, dop meg ned sier jeg da! Så imorgen er det en skeiv og ruset klatt som tusser i seng etter sykehusbesøket.......:-)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usj nei det er ikke noe kjekt.

Men fordelen for oss røykere er at de ofte får opp masse slim og slikt da:S

 

Stakar deg klatten, men lykke til!

 

'Klem.

Skrevet

Fy av meg...det er skikkelig ekkelt :(

 

Godt du blir dopa ned....og så er det ganske fort gjort da.

 

Lykke til i morgen...og du,husk å pust med magen....da blir kvelningsfornemmelsen mindre ;)

 

God klem

Skrevet

Uffameg, da ville nok jeg også valgt en smule dop.

Lykke til;-)

Skrevet

Godt de doper deg ned, det nekter de her så jeg nekter å ta undersøkelse..Jeg tørr ikke uten bedøvelse. Var og tok undersøkelse andre veien og ble nekta noen form for bedøvelse da også.Da fikk jeg skrekken.I ettertid har jeg fått vite at den legen som er på sykehuset her nekter å gi bedøvelse..Naboen min tok kvelertak på han, da fikk han bedøvelse....Sykt :0(

Lykke til i morgen !

Skrevet

Takk for lykkeønskinger:-)

 

Har bakt boller og kost meg i kveld med store rosaer og venninner:-) Må jo faste så da var det viktig med litt godt fyll i magen:-)

 

Det er en ubehagelig men forholdsvis rask undersøkelse. Har prøvd den uten dop, det gjør jeg ikke igjen for det endte med blodig oppkast og uforutrettet sak....

 

Nå er det Greys sesong 4 episode 2 på tapetet her;-)

 

Ha en fin kveld:-)

Skrevet

Huffameg, da!!!

Det er sikkert greit med dop! Husker da jeg skulle kjøre Karopappa til sykehuset da han skulle ta gastroskopi første gang. Jeg slapp ham av ved inngangen og skulle bare parkere. Da jeg kom gående oppover fra parkeringsplassen, sto han utenfor. Jøss, det var da fort gjort, sa jeg. Han hadde ikke gjort det :)

 

Lykke til!!

Skrevet

Lykke til i dag klatten! håper de finner ut av ting som kan hjelpe!

Skrevet

Å huff, stakkars deg.

jeg har aldri prøvd det selv, men det høres helt forferdelig ut.

'Lykke til!

Skrevet

JA TIL DOP!!!!

 

Du vet hva du går til siden du har gjort dette før...derfor har du fått god tid på å grue deg. Men nå skal du - må du - få dop, og da kan det bare bli bedre enn forrige gang!!! Skulle gjerne vært sykepleieren som sitter på siden av og holder deg i hånden:)

 

klemklem

Skrevet

Takk jenter, dere er snille:-)

 

Og solkrem,

hyggelig tanke, men jeg var så dopet at jeg ikke brydde meg om noenting!!! Helt utrolig.......men deilig da!

Skrevet

Da har det gått bra, da! Så fint! Og det finnes mye snasent i avdelingen for "kjemisk sykepleie".... c",)

Dop er fine saker i de rette sammenhengene c",)

Skrevet

Jupp;-))

 

Har nesten litt hangover ennå jeg;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...