Gå til innhold

Igår var vi hos pasientombudet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og det var sååå utrolig godt å endelig få igang prosessen!

Sambo sa det han også, dette trenger vi å få tatt skikkelig tak i. Pasientombudet var et flott menneske med empati og en genuin interesse for oss som satt der og fortalte vår historie. Hun hadde allerede tatt kontakt med leder for kvinneklinikken og vi var hjertelig velkomne for en samtale. Vi får tilsendt journalen vår og snille Ronja65 har lovet å hjelpe oss om vi trenger det:-)

Mest sannsynlig var det en løsnende morkake som var årsaken til mitt smertehelvete, og da i tillegg møte en arrogant og uinteressert jordmor var i overkant av hva som er akseptabelt.....

Hun føler seg nok trygg på at vi ikke går videre med saken, men det gjør vi!

Når hennes siste ord ennå hveser inn i hodet mitt - "Håper dere ikke lar dette bli en av de dramatiske fødselshistoriene her i F......." akkurat som en slange....så kjenner jeg lite sympati med henne.....

Vi skal ikke ha flere barn selv, men av respekt for de som kommer etter oss, ønsker vi å gjennomføre denne prosessen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

UTrolig bra at dere gjør dette!

Selvsagt for alle andre, men også bra at dere tar tak i det for deres egen del. Snakke med noen som jobber i helsevesenet som tar dere på alvor og imøterkommer dere som denne jordmoren skulle ha gjort det.

Masse lykke til! Kjempebra at dere tar tak i det.

Klem fra

Skrevet

Flott dere tar tak i det og er igang.

Sikkert tøft å gå gjennom den prosessen,men viktig for å komme videre,og ikke minst kanskje være til hjelp for de som skal føde i fremtiden.

Lykke til :)

Klem

Skrevet

Kjempe flott at dere ikke lar slikt gå forbi uten at noe blir gjort. Stå på videre !!! Lykke lykke til ,heier på dere fra sidelinja :0)

Klem fra

Skrevet

Så bra!!! Godt at noen som dere orker å ta saken videre :)

HEIA HEIA!

Skrevet

Fint at dere tar tak i dette og følger opp saken! Både for deres egen del, men det vil helt klart bety mye for fødende etter dere at dette blir tatt opp!

Og den jordmora kunne trenge en aldri så liten tilbakemelding, spør du meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...