Min *lille* prins*er stor* Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 håper jeg da.... hadde sist mens for 1-2 uker siden, så fikk jeg små blødninger i går kveld og i kveld, men ikke på dagen. noen som vet hva det kan være? bruker ikke prevansjon men tror ikke jeg er gravid.
meg & to små vampyrer Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Det kan vel være ubalanse i hormonene og spotting pga det? Jeg spotter ofte. Desverre.
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2007 hva er det? har aldri opplevd det før, har heller ikke hatt noen ubalanse i mensen heller, bortsett fra når jeg har vært gravid
xxxo Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 hvis du ikke bruker prevansjon kan du vel være gravid? antageligvis normalt, men hvis du er engstelig kan du jo ta en tur til legen..
meg & to små vampyrer Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Nei, jeg vet ikke, men det er jo ikke unormalt å spotte/småpblø mellom mensen slev om man ikke er gravid eller bruker prevensjon. Om du er urolig kan du jo kontakte legen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå