Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Eller er jeg helt alene om det i verden?....
susemor-3 små Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg ELSKER ost - blir "mobbet" på jobb fordi jeg alltid har gulost på skivene. Uansett pålegg på et koldtbord; jeg velger hvitost!!
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Rekker opp handa her! Spiser kun ost på pizza, og da må det være lite. Om det er mye klarer jeg rett og slett ikke spise det.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg liker litt ost, men ikke mye...da blir det ekkelt =P Også liker jeg bare gulost og brunost, hehe!
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg er ikke glad i ost. Kan hende jeg kan spise knekkebrød med et tynt lag ost (da må det være sånn ostehøvel med riller på, så skiva blir ekstra tynn). Har ikke ost på lasagne, kanskje et tynt lag hvis jeg lager til flere. Blir kvalm om jeg får servert ting med masse ost på. Men tubeost (skinkeost) er greit, da.
WP-TLogPeanut Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg liker ikke ost .......... ikke hvitost nei. Ikke på noe. Kan av og til ta ei skive brunost på knekkebrød eller mammas hjembakte brød
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. oktober 2007 Sitter her og spiser pizza,og tar vekk all osten..
xxxo Skrevet 9. oktober 2007 #8 Skrevet 9. oktober 2007 liker gulost, men ikke brunost. men jeg er en av svært få som ikke liker pizza.
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 9. oktober 2007 #10 Skrevet 9. oktober 2007 jeg liker heller ikke ost...ikke noen typer....hehe.... er litt vanskelig i matveiene jeg c....)
Love my kidz Skrevet 9. oktober 2007 #11 Skrevet 9. oktober 2007 Liker kun nøkkelost på brød/knekkebrød. Ikke hvit, gul eller brun ost eller noen som helst annen ost. Heller ikke smøreoster!! Vil ha ost på pizza og lasagne, men bare litt =)
Love my kidz Skrevet 9. oktober 2007 #12 Skrevet 9. oktober 2007 Må legge til en ting.. siden jeg ikke liker ost, så må jeg alltid spesialbestille på bakerier/kafeer og sånn hehe. "Kunne du være så snill og smøre et rundstykke med kun skinke til meg tro?" med mitt søteste smil ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå