Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har alltid hatt den troen at ull er best innerst. Derfor lurer jeg på hvorfor jeg finner flest bodyer med bomull innerst og ull ytterst?? Blir ikke det litt omvendt? Er det noen som vet om "vanlige" butikker hvor en kan finne bodyer i 100% ull?
J`s mamma Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Ull innerst! Cubus har bodyer i 100%, ellers finner du på H&M, men der er det bare opptil str 68..
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg skjønner oppriktigtalt ikke poenget med de bodyene jeg ;-) Hele poenget med ull inn mot kroppen blir jo ødelagt dersom det er bomull inni ullen. Jaja... Jeg mener ull er best inn mot kroppen i vinterhalvåret, gjerne med bare ull utenpå også under en dress som puster, MEN bare dersom barnets hud tåler det. Vi har en gutt med atopisk eksem og han kan ikke ha ull inn mot huden desverre, men eldstegutten bruker masse ull og jeg håper mini kan bruke det etterhvert, han viser ikke tegn til eksem foreløpig, men får se nå på vinteren før jeg tør å prøve ull, med mellomste får han kun eksem om vinteren og er fin om sommeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå