Gå til innhold

Menn og bleieskift

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan vill dere reagert om du ble ringt til når ungendin bæsjer??

Ringer å sier er det langt unna nå har ..... bæsja.

Du sier det er du og du får pent bytte bleie selv.

Når du kommer hjem en time senere møter du ungen forsatt med bæasj i rompa og en far som sier " jeg skulle akkurat til å bytte når du kom"

Sier videre at han bare trodde han hadde bæsjet når han ringte men at det var nå han gjorde det.

Tar han fort i at han lyver og han bare ler det bort!!

Jeg ble fly forbanna, ville dere blitt det samme?

Jeg ma da kunne ta meg en tur ut med minste mann og vite at barnet mitt for dekket sine primære behov.

Hva synes dere om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde blitt mektig forbannet,ja! Ærlig talt,stakkars unge som må gå med møkkbleie så lenge!

Skrevet

Da hadde han fått høre det ja, stakkars unge kan bli skikkelig sår og man ser fort om bæsjen er ny eller om den har vært der en time.. Håper det var an som skita bleia etter du kom hjem, jeg hadde ikke gjort det!

Skrevet

Ekte mannfolk bytter bæsjebleier på ungene sine!

Skrevet

samboeren min er litt pysete når det gjelder bæsjebleier og, men må han så må han! Hadde blitt dritforbanna hadde han gjort noe sånt!

Skrevet

Nei fy faen, da hadde jeg klikka. Hvis du ikke er så moden/voksen at ikke klarer å skifte bleier på ungene dine så skulle du kanskje ikke fått barn!!!

Skrevet

Desverre var det jeg som skiftet på han når jeg kom hjem. Litt fordi jeg ikke ville lage bråk forran barna og for å se om bæsjen var fersk eller gammel, noe den var.

Men sint var jeg resten av kvelden og sa dette var helt uakseptabelt.

Jeg må kunne slappe av når jeg tar meg en tur ut uten at jeg skal være bekymret for barna.

Han er så si aldri alene med barna heller, sist var når jeg fødte og lå på sykehuset for mange måneder siden.

Skrevet

Jeg har aldri hørt om noe lignende - totalt sjokkert. Den første tiden var det bare pappa som skiftet (stort sett) hos oss - vi var begge hjemme - jeg hadde ammingen, og han skiftingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...