2prinsesserogbim Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har fått luktesans igjen, har ikke hatt skikkelig luktesans på årevis, utenom da jeg var gravid med Alexandra da... Eneste drit er når jeg må lukte på dritt lukt, da har det vert godt å ikke ha luktesans.. haha.. men futti, det er gøy å lukte igjen;o)
Liagora med 2 jenter Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 vil det si at du er lucky og gravid??
2prinsesserogbim Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2007 håper det.. men vet ikke... jeg har litt symptomer.. testa neg fredag... har kjøpt meg ny test men vet ikke om når jeg tør å teste.. redd for å få neg igjen... IKM torsdag i forrige uke
Liagora med 2 jenter Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Håper du er det da:) Masse lykke til
2prinsesserogbim Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2007 takk.... håper håper håper... testa positivt ganske tidlig med jenta mi, men da var jeg litt usikker på akkurat dagen jeg fikk mensen mnd før... jeg begynner jo å tro at jeg er gravid så da er det enda verre viss jeg tester neg igjen
Liagora med 2 jenter Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 ja det er det. Og i situasjonen som vi er i så er det ikke uvanlig å innbille seg ting heller
2prinsesserogbim Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. oktober 2007 nei det er det ikke.. men det er ikke før i går at jeg begynte å få følelsen av at jeg kanskje er gravid
2prinsesserogbim Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. oktober 2007 takker... er skit nervøs... vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, og ikke minst hva jeg skal gjøre dersom testen er negativ.. har kjøpt cb digital, sitter å vurderer frem og tilbake om jeg skal ta den i morgen... sommerfugler i magen.. legger den hvertfall klar på badet så får vi se hva morgendagen bringer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå