Vicky 83 Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har litt tørr hud i ansiktet, og har alltid smurt meg både morgen og kveld. I ungdomstiden min hadde jeg veldig fin hud, men de siste par årene har det stadig kommet nye kviser. Jeg er 24 år. Bruker bra kremer (Decleore) som ble anbefalt av hudpleier etter en hudbehandling jeg hadde en gang, Noen som har noen gode tips?
meg & to små vampyrer Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg sliter med kviser i en alder av 2 selv. Jeg skal til legen pga det + litt annet. Merker at mange kviseprodukter tørker ut huden voldsomt mye, så da blir det flisete eller kvisete og begge er jo like ille.
Hufsla Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg er også plaget av kviser. Har bestemt meg for å snakke med legen om det. Jeg har ganske fet hud (og hår) og stoore kviser/byller:-( Jeg er 26 og mener selv jeg er blitt stor nok til å bli ferdig med de snart. Ingenting hjelper:-(
meg & to små vampyrer Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Basiron tørker ut all hud og farger av på klær:( Jeg kan ikke gå i presenning hver gang jeg får en kvise eller fem.
1stor1liten =) Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 prøv pure zone renseserie. sterk men god. kjøpes i dagligvarebutikk ( coop mega,så vidt jeg vet ihvertfall)
EnUndreneMor Skrevet 9. oktober 2007 #8 Skrevet 9. oktober 2007 hei og hopp jenter:) ikke bruk produkter som tørker ut kvisene da produserer du bar emer talg i porene. kroppen har sin egen naturlige måte å smøre seg på så blir den tørr produseres det mer talg i porene. hvis du bruker decleor har sikkert hudpleiern din ett merke som heter Carita?? hvis ikke kan du få henne til å bestille dette, hvis ikke kanjeg bestille det til deg:) denne kremen heter 1. ideal control eller 2. ideal hydration dette er litt smak og behag hva folk liker, spør evt etter prøver:) hvis ikke kan du jo prøve MD formulations behandlinger, dette er fruktsyrer som blir brukt, det nærmeste du kommer lege midler:) bare send meg en PM hvis det er noe:D
meg & to små vampyrer Skrevet 9. oktober 2007 #9 Skrevet 9. oktober 2007 må forresten advare mot en slik kvisegel fra clinique som er såpass sterk at noen får blemmer og avetset hud av den, meg f.eks....
Vicky 83 Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 9. oktober 2007 Tusen takk for alle svar!! Hadde ikke trodd jeg skulle få så mange svar..:-) Skal prøve noen av tipsene.
meg & to små vampyrer Skrevet 9. oktober 2007 #11 Skrevet 9. oktober 2007 MD formulations fikk jeg råd om før, men da jeg ville kjøpe så nekta de i butikken åp selge til meg før de hadde tatt en kostbar hudanalyse. He he:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå