Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Er ikke sikker på om det er det, men en slags hud"klump" bak der :-( Og føler ikke for å sprike for samboer så lenge den er der...Kjipt. Var på apoteket i dag for å se etter krem, men fant ikke. Hva heter de nå igjen, og hvor i butikken står de? Ble ganske stresset da en dame kom og spurte om jeg trengte hjelp (det vil jeg IKKE ha), så hadde vært fint å vite hvor de står før jeg går inn i butikken neste gang...
Vårunge08 Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Huff - ikke kjekt med hemorrider... Jeg var på apoteket i går og klarte å få hjernteppe akkurat da jeg begynte å spørre dama.. - Klarte å spørre etter "salve for sånn som du får i rompa når du er gravid.." Hun skjønte hva jeg mente. Fikk en annen salve enn den jeg hadde brukt før - har hatt en som starter på s.. noe før, nå fikk jeg en Alcos-Anal eller noe sånt, hvit og grønn pakke som skulle være bedre for gravide - Ikke bra!! Kjempeparfymert og jeg fikk selfølgelig allergisk reaksjon i rumpa.. fikk vaska det bort (så det går bra) men kasta hele greia i søpla.. Kommer til å spørre etter den på s..noe neste gang. Var det solviplect eller noe sånt? - hvit og oransje pakke ihvertfall.. Skulle ikke brukes de første 3 mnd, men etterpå i samråd med lege.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Huff,stakkars :-( Jeg nekter å spørre om hjelp, vil bare gå rett inn og ut igjen... De første 3 mnd av hva? Og hvor sto de i butikken?
Christel med to i magen Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Spør etter Sheriproct. Var flaut første gangen, men nå er dette blirr ren rutine. Ansatte i apotekene er vant til den slags :-)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Takk for tips :-) Men er man NØDT å spørre? Står det ikke fremme i butikken?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg kjøpte alcos anal. ligger under kosthold. ikke farlig å bruke å når en er gravid. du trenger ikke spørre, den står framme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå