Vicky 83 Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Saken er den at jeg har to venninner som jeg anser som like nære. Har allerede valgt hun ene som forlover for lenge siden. Det var helt naturlig siden jeg var forloveren hennes. Men jeg føler det ekkelt i forhold til hun andre... Har uansett tenkt å be hun andre om å synge eller lese opp noe under vielsen, men hun vil kanskje føle seg "second best" likevel?? Hvordan fungerer det i praksis å ha to forlovere? Er vel bare en som skriver under papirene, en som sitter fremme i kirken under vielsen, og hva med bilder utenfor kirken og hos fotograf? Disse jentene kjenner hverandre, så utdrikkningslaget tror jeg de fint kan samarbeide om, kanskje tale/sang også. Jeg bare ser det for meg som veldig rotete på selve dagen å ha to forlovere, blir mye å forholde seg til. Og hvis det bare er en som skriver under papirene og sitter fremme i kirken, vil det ikke være denne som er den egentlige forloveren da?? Kan legge til at min kommende mann kun har en forlover.
Mulle :) Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Kun en kan skrive under papirene.. Men om jeg ikke mener feil kan du ha begge med deg der oppe
mayaya Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har vært i bryllup der hun hadde 2 sidestilte hele dagen.. de var med opp begge 2, på bilder osv. Papirene vet jeg ikke..
superdupermor Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Det er kun en som kan skrive under på papirene, men begge kan være med opp til alteret (hvis det er kirken det er snakk om), men tror det er litt opp til presten også. Kusinen min måtte "sette igjen" en av forloverne nede i kirken, mens jeg hadde med begge opp (men så ble jo vi viet av svigerfar da )
susemor-3 små Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Vet ikke noe om papirer.... Men søstern hadde to forlovere da hun giftet seg. Begge var med opp og satt foran i kirken. Begge holdt tale på festen, og var med på bilder osv. De hadde felles ansvar for utdrikkningslaget, og på bryllupsdagen var de begge med til frisør mens søstern stelte håret sitt. For søstern var det også helt håpløst å velge en av de, da begge stod henne "like" nær. Mannen hennes hadde bare en forlover han og...
EnUndreneMor Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 jeg var i ett bryllp for ikke lenge siden da hadde manne to forlovere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå