snartmammapåny Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Har vært et nr som har ringt meg flere ganger de siste dagene, og når jeg har svart så har det ikke vært noen der. Skikkelig irriterende!! Så endelig i dag var det noen der når jeg svarte, og jett om hun stakkaren som ringte fikk høre det da. Fortalte akkurat hva jeg mente om denne terrorringingen, og det produktet sitt kunne de bare glemme å selge til meg. Fikk litt dårlig samvittighet da, var jo ikke den stakkars selgeren sin feil at telefonsystemet deres er talentløst, men men, fikk jo ut litt agresjon.
ape Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 stakkars tlf selger...Er jo ikke akkurat dems feil. Skulle vært forbudt med sånn tlf salg! De fleste HATER at de ringer.
Mom2Two Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Men de har jo selv valgt å ha en slik "sleip" jobb der de plager folk.. Synes det systemet der de automatisk ringer opp f. eks 10 og 10 kunder av gangen så tar de bare den som svarer først. Veldig irriterende for de 9 andre.
snartmammapåny Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2007 HAr ikke noe i mot telefonselgere generelt da, men det at de ringer opp personer og så er det ingen i andre enden når man svarer, det er irriterende. OG "unnskyldningen" damen hadde var at "noen ganger jobber pc'en som velger ut nr litt for fort, og da er det ingen der for å betjene samtalen som ringes opp" Burde jo ikke være en heksekunst for selskapet å ordne opp i denne "tekniske" feilen...
M@mm@ til mine barn Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Ja, jeg er så dritt lei dem at jeg skaffet meg hemmelig nr. Og de jeg hadde før det de var registrert i brønnøysund, likevel ble jeg nedringt. Og har en registrert seg der , da mener jeg at en har full rett til å skjelle dem ut,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå