Leola Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Har kjempelyst å bytte PCn til en Mac. Men hvordan er den egentlig i forhold? Jeg bruker PC til internett, litt bilder samt tekstbehandling (skole). Har forstått det sånn at Mac er veldig god til internett bruk fordi at den ikke får virus og sånn. Men hva er best av MacBook og MacBookPro og hva er forskjellen på dem?
Carnivale Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg bruker Mac,, har konvertert fullstendig fra pc. Once you go Mac you never go back ;p Til surfing, bilder samt skolearbeid holder en MacBook i massevis, kan bare kjøpe til litt ekstra minne.
Iselilja Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Enig med Carnivale. Overgangen til Mac er super! Vet ikke så mye om MacBook, har PowerBook selv (den gamle), og den tåler virkelig alt! (Gått i gulvet flere ganger, gulp, eplejuice...barnevennlig). Fin er den fortsatt, og en fryd å bruke!
Leola Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2007 Hva er forskjellen på Pro og vanlig da? er detbare minnet eller?
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Enig! Once you go Mac you never go back! Jeg har en MacBook.
LizzyG Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Vi har også Macbook. Kjøpte med ekstra minne. Synes den var veldig uvant i begynnelsen, men nå liker jeg den bedre enn vanlig data. Vet ikke hva forskjellen er, men tror Macbook holder for de fleste.
*Udon'tKnowMe* Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 Helt enig =) mac er genialt =) Har en macbook og en mac mini =) elsker dem begge
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #9 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har mac på jobb, macbook og mac mini hjemme og det er en sann fryd! Blir sinna når jeg må bruke pc.. Itunes og Iphoto anbefales!
Leola Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 9. oktober 2007 Hva er Itunes og Iphoto? er det noe som må kjøpes til eller?
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #11 Skrevet 9. oktober 2007 Det er programvare som følger med maskinen. Foto og musikkbehandling. Kan kjøpe musikk gjennom itunes eller legge inn din egen og bestille flotte fotobøker gjennom iphoto. Ser ut som trykte bøker med glanset papir. Bare å legge inn digitalbildene dine så har du noe å kose deg med i noen timer. Heeerrrlig!
Leola Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 9. oktober 2007 ååå nå vil jeg ha mac altså!!! synd jeg ikke har råd ennå :(
BettyBoob Skrevet 9. oktober 2007 #13 Skrevet 9. oktober 2007 her går det i mac ja pappa har alltid vært frelst, så det har smittet. ante ikke hvordan jeg brukte en pc før jeg begynte å jobbe på telenor en gang i tiden! har en iBook - forgjengeren til macbook. En macbook holder i massevis til bruken din Gled deg! hatt maskinen min i 3 år nå, INGEN problemer whatsoever!
Leola Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #14 Skrevet 9. oktober 2007 hyl! nå har jeg virkelig lyst på .. hvordan skal jeg greie å spare FORT? he he... Har nesten 1 år igjen av leasing avtalen på laptopen som er helt herpa.
M@mm@ til mine barn Skrevet 9. oktober 2007 #15 Skrevet 9. oktober 2007 Er de en helt annen maskin altså ? Ikke et program som en kan bytte til ?
Leola Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #16 Skrevet 9. oktober 2007 jepp, det har vel egentlig ikke noe med PC og gjøre i det hele tatt.
M@mm@ til mine barn Skrevet 9. oktober 2007 #17 Skrevet 9. oktober 2007 Hva koster en mac da ? Den dere bruker ...
Leola Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #18 Skrevet 9. oktober 2007 den enkleste modellen er 9900 tror jeg. Sjekk www.eplehuset.no
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 9. oktober 2007 #19 Skrevet 9. oktober 2007 Faren min har sverget til mac helt siden han startet sitt eget firma.. Og jammen sitter ikke jeg her me min egen macbook! =) Jeg kjøpte til kun studentpakken på eplehuset. Og airport basestasjon.. Jeg har ikke hatt problemer overhodet!
Leola Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #20 Skrevet 9. oktober 2007 hva betalte du? og hva i alle dager er airport basestasjon? hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå