Gå til innhold

Noen som bruker Mac her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjempelyst å bytte PCn til en Mac. Men hvordan er den egentlig i forhold?

Jeg bruker PC til internett, litt bilder samt tekstbehandling (skole). Har forstått det sånn at Mac er veldig god til internett bruk fordi at den ikke får virus og sånn.

Men hva er best av MacBook og MacBookPro og hva er forskjellen på dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Mac,, har konvertert fullstendig fra pc. Once you go Mac you never go back ;p

Til surfing, bilder samt skolearbeid holder en MacBook i massevis, kan bare kjøpe til litt ekstra minne.

Skrevet

Enig med Carnivale. Overgangen til Mac er super! Vet ikke så mye om MacBook, har PowerBook selv (den gamle), og den tåler virkelig alt! (Gått i gulvet flere ganger, gulp, eplejuice...barnevennlig). Fin er den fortsatt, og en fryd å bruke!

Skrevet

Hva er forskjellen på Pro og vanlig da? er detbare minnet eller?

Skrevet

Enig!

Once you go Mac you never go back!

Jeg har en MacBook.

Skrevet

Vi har også Macbook. Kjøpte med ekstra minne. Synes den var veldig uvant i begynnelsen, men nå liker jeg den bedre enn vanlig data. Vet ikke hva forskjellen er, men tror Macbook holder for de fleste.

Skrevet

Helt enig =) mac er genialt =) Har en macbook og en mac mini =) elsker dem begge :P

Skrevet

Jeg har mac på jobb, macbook og mac mini hjemme og det er en sann fryd! Blir sinna når jeg må bruke pc.. Itunes og Iphoto anbefales!

Skrevet

Hva er Itunes og Iphoto? er det noe som må kjøpes til eller?

Skrevet

Det er programvare som følger med maskinen. Foto og musikkbehandling. Kan kjøpe musikk gjennom itunes eller legge inn din egen og bestille flotte fotobøker gjennom iphoto. Ser ut som trykte bøker med glanset papir. Bare å legge inn digitalbildene dine så har du noe å kose deg med i noen timer. :) Heeerrrlig!

Skrevet

ååå nå vil jeg ha mac altså!!! synd jeg ikke har råd ennå :( :(

Skrevet

her går det i mac ja :) pappa har alltid vært frelst, så det har smittet. ante ikke hvordan jeg brukte en pc før jeg begynte å jobbe på telenor en gang i tiden! har en iBook - forgjengeren til macbook. En macbook holder i massevis til bruken din :) Gled deg! hatt maskinen min i 3 år nå, INGEN problemer whatsoever!

Skrevet

hyl! nå har jeg virkelig lyst på .. hvordan skal jeg greie å spare FORT? he he...

Har nesten 1 år igjen av leasing avtalen på laptopen som er helt herpa.

Skrevet

Er de en helt annen maskin altså ?

Ikke et program som en kan bytte til ?

Skrevet

jepp, det har vel egentlig ikke noe med PC og gjøre i det hele tatt.

Skrevet

Hva koster en mac da ?

Den dere bruker ...

Skrevet

den enkleste modellen er 9900 tror jeg. Sjekk www.eplehuset.no

Skrevet

Faren min har sverget til mac helt siden han startet sitt eget firma.. :P

Og jammen sitter ikke jeg her me min egen macbook! =)

Jeg kjøpte til kun studentpakken på eplehuset.

Og airport basestasjon.. :)

Jeg har ikke hatt problemer overhodet! :)

Skrevet

hva betalte du? og hva i alle dager er airport basestasjon? hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...