Gå til innhold

Skifte av fastlege..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lang tid går det fra man skifter på nettet til det trer i kraft?? noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trer i kraft fra neste mnd tror jeg det var for sambo..

Skrevet

det står på siden når du skifter. gjelder fra står det. men tror også det er fra den 1 i mnd etter

Skrevet

sp vist jeg bestiller nå vil jeg få hos gamle legen?? har ikke vert til første kontroll enda og er 7 uker

Skrevet

Jeg tror du må vente til du har fått ny lege... men er ikke 100% sikker. Hvis du vil ha kontroll kan du kanskje bestille hos privatpraktiserende... Det gjorde jeg, var i samme situasjon, men ville egentlig ikke til forrige legen, da hun var en skikkelig bitch...

Skrevet

neida, bare si til helsesekretæren du bestiller time hos at du har endret fastlege og at du ønsker å få time hos han/henne fra første time av..

med mindre hun/han har fullt, får du nok time hos den legen du ønsker=)

Skrevet

Jeg hadde mistet min fastlege på grunn av meldt flytting til utlandet. Men hadde ikke lege i utlandet, og var i norge når jeg fant det ut, så jeg ringte bare til mitt vanlige legekontor og fikk time hos den første legen som hadde tid. Så du skal nok ikke få noen problemer med å kommet til legen som du bytter til såfremt det finnes ledige timer hos ham/henne da?!

Skrevet

Jeg skiftet akkurat fastlege, ringte fastlege kontoret og fikk tildelt ny. Så ringte jeg legesenteret og fortalte at jeg hadde fått ny fastlege og fikk time der i neste uke, likevel om endringene ikke trådde i kraft før 1. november :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...