Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Når vi er sammen med andre barn så synes jeg gutten min er så lite interessert i de andre. De andre ser på hverandre og leker med hverandre, men min vil bare til meg og sutrer en god del. Han snur seg bort fra dem og vil bare kravle opp til meg. Han er 8,5 mnd. Er det vanlig? Er han ikke er trygg? Hva kan jeg gjøre og er det andre som har opplevd dette eller lignende?
Mammaja 120107 Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg tror det er helt vanlig. Det er jo ikke før de blir rundt 3 at de virkelig begynner å leke sammen. Sønnen min som nå er 3 var akkurat sånn, syntes ikke andre mennesker og babyer var morsomt i det hele tatt. Vi gråt oss gjennom babysvømming, babysang og barseltreff. Sånn i ettertid tror jeg det hadde det vært fint for han om jeg var litt mindre sosial, reiste litt mindre og var med på mindre aktiviterer. Nå er han forresten en fantastisk sosial glad gutt med mange venner, men han er fortsatt forsiktig overfor nye mennesker og situasjoner.
Mammaja 120107 Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Hvis det bare er i det siste han har vært sånn kan det være at han går gjennom en fase med seperasjonsangst. Det er forbigående.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå