Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 for de som ikke hr fått med seg at det er ny utbetalingsdato
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 hahaha kjenner på meg at du vil få nøyaktig tre minutter og 47 sekunder over klokka 14....
så var vi 4 Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 okei, da skal jeg sjekke da. hva skulle vi gjort uten deg?
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 ikke sant det beste er at jeg ikke er avhengig av at de kommer en gang I kveld er det egentlig husvask på meg, men etterå ha vaska stua og gangen så gadd jeg ikke mere og satte meg her i stedenfor skjer det noe fantastisk gøy hos deg i kveld da ?
så var vi 4 Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 hehe jeg tror ikke jeg får bostøtte engang, glemte å levere leiekontrakten min Skal vaske gulv her og, lillingen har smula brød ut over alt
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 egentlig helt utrolig hvor mye sånne små kropper klarer å rote i løpet av en dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå