ambumamma Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 vet jo ikke om det er det men har veldig mye vondt i hodet og veldig vondt helt øverst i magen under brystene på en måte. kan man evt sjekke dette ved enurinprøve? veldig takknemelig for svar
Deidei Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har ikke hørt om noen med tilfeller så tidlig. Men ta kontakt med legen din eller jordmor. De kan via en urinprøve ta å teste ut proteiner i urinen og blodtrykket ditt.. Jeg har selv hatt svangerskapsforgiftning, men det fikk jeg ikke før 7 mnd.. Men ta kontakt med lege el jordmor hvis du er usikker...
Mamma'n til Thias Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Nevn det for legen din iallefall.. det er svært sjeldent å oppdage preeklampsi før uke 24.. men det kan nok hende. Hvordan vondt i hodet har du? Har du stresset mye i det siste? Er det ditt første barn?
ambumamma Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2007 hmm våkner stortg sett med hodepine. trykker lissom. mye stress iforhold til krangel på jobb, er mitt tredje svangerskap men ingen har gått bra så har ingen erfaringer med det å ha ett vellykket svangerskap kan du si:-)
Mamma'n til Thias Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Er veldig sjeldent at man får preeklampsi i tredje sv.skap om du ikke har hatt det før. Det er vanligst i første. Og har man hatt det i det første, har man større sansynlighet for å få det i andre/tredje. Men du får høre hva legen sier... Jeg vil tro at smertene kommer av stresset på jobben.
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 10. oktober 2007 #6 Skrevet 10. oktober 2007 NEI! jeg spurte legen min om dette,siden jeg har så mye vondt i hodet. Hun sa det er fortidlig,kommer senere i svangerskapet. Og når det gjelder hodepinen,så er dette hormonellt. Viktig med mye hvile og masse drikke sa legen til meg....... helst ikke ta noe piller..... Håper det hjalp deg litt :-)
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 10. oktober 2007 #7 Skrevet 10. oktober 2007 Nei det tror jeg ikke. Kan det være muskulært? Jeg har en nakke som låser seg innimellom og da får jeg vondt i hodet. Sjekk med legen din er nok det tryggeste rådet tror eg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå