Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 I dag er det bare 100 dager igjen til terminen!! :-) Nå nærmer det seg med stormskritt, 100 dager er jo ingenting!! :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 DEt er stas!!! I morgener de bare 99, og det er i alle fall ingenting! hurra!!!!!!!!!!!
temi & keli Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Heldiggris ;o) Jeg har 44 dager mer enn deg...
dritgrei hei hei! Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 jeg har 223 dager igjen til termin....ha ha ha og verdens største mage! Jeg skjønner ikke hvorfor den måtte bli så himla stor med en gang, jeg er jo bare 8 uker på vei.
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2007 Yeey!! :-) Min ble også kjempestor kjempe tidlig! Tok i bruk gravidbuksene da jeg var 6 uker på vei!! Jm mener det er pga at lillejenta vår bare var 8 mnd da jeg ble gravid igjen! Men hun trodde det ville jevne seg ut etter hvert, det har den ikke gjort!! Hehe, har fortsatt kjempemage!! Heldigvis synes sambo at det er flott da, selv synes jeg den er mest upraktisk! Hehe, er ikke så lett å kle på snuppa, bøye seg og sånn lenger! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå