Gå til innhold

fortvilet mor trenger virkelig hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa har alltid vært vrien på sovingen sin, men i det siste har hun vært OK hjemme men nå driver hu å tuller i barnehagen. Hun er 2 år gammel og 2 dager nå som hun ikke har sovet i bhg. ender opp med at hun sovner her hjemme nesten med en gang hun kommer hjem! I dag sovnet hun i armene mine fordi hun var stuptrøtt..

Ikke kan de legge henne SENERE enn de gjør for det skal jo gå i samspill med dems opplegg . Hun har også våknet senere hjemme i det siste på morningen (08 tiden) og i helga sov hu til 09:30 liksom.. (det er jo bare deilig men allikevel..)

Det er mange små i barnehagen som trenger søvnen og hun vekker alle ved å skrike/hyle så de tør ikke å legge henne. Nå skal de prøve å få hu til å sove i vogn men tviler på at de klarer det for hun nekter å sove i vogn mer.

Hva kan jeg gjøre? jeg har endret leggetiden fra kl 20 til 19 for å se om hun våkner tidligere men der gjør hun det omvendt..

I tillegg så våkner hun 5-6 ganger på natta å gråter (blir sprø jeg!) ..

I helga sov hun hele natta igjennom (og da var det kun meg og hun i huset ene natta) mens når far kom tilbake på søndag så har hun begynt å våkne igjen.. Hva skjer liksom? Ikke kan hun sove på samme rom som han for da kan hun være våken i 5-6 timer.. geez..

I`m going mental soon,hehe. men noen som kan guide meg her?

takker så mye for svar..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...