Learning to fly Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Jaja, sikkert ikke så mange her inne som kan "skryte" av å ha hatt Mons`n til lærer. Men jeg kan:) Ikke interessert i fotball, men kjekt Med Mons`n og Erlend siden dei er "medbygdinger":)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg gikk i kjemi og fysikk-klasse m Erlend på vgs Men er ikke fra øyen altså...he he...
ettie Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Har vore "naboa" med Erlend heile livet. Vore mykje heima hjå dei og leika med søstre hans.... Og Monsen e onkelen t ei veninna av meg... Blædiblædi :-p hehehe...
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 mange fra Osterøy her altså... he he...
Learning to fly Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. oktober 2007 Men mener Ettie bor i byen nå? Husker det fra en annen gang vi "prattes". Hehe, veldig oppslag fra ordføreren her, der Mons bad om unskyldning for å ha satt Osterøy i dårlig lys med den dans/slåsskamp kommentaren sin,,he,he morsomt.
ettie Skrevet 9. oktober 2007 #9 Skrevet 9. oktober 2007 Jepp bor i Bergen. Hadde du et annet nick da? Ho Kari må no tåla sopass vell??? Hehehe... (Hatt menn hennes til klasseforstander på ungdomskolen, og broren min har hatt fru ordfører) Men må stikke nå, skal på foreldremøte i bgh. Snakkest sikkert seiner.
Learning to fly Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 9. oktober 2007 Eg hadde mannen hennas til naturfag og mattelærer.
Solskinnsdag Skrevet 9. oktober 2007 #11 Skrevet 9. oktober 2007 Flere Ostringer her inne altså?? Nabo til Mons en jeg, har flyttet fra Øyen nå, men er der stadigvekk på besøk hos pappsen min da. :-) Arti å se flere øyninger innpå her. :-)
Solskinnsdag Skrevet 9. oktober 2007 #12 Skrevet 9. oktober 2007 Har hatt Mons en til lærer også da. :-) Og mammen til Erlend som sjef. :-) Men når det gjelder fotball så er jeg nada intressert da... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå