Gå til innhold

Mons Ivar Mjelde/Brann


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja, sikkert ikke så mange her inne som kan "skryte" av å ha hatt Mons`n til lærer. Men jeg kan:)

 

Ikke interessert i fotball, men kjekt Med Mons`n og Erlend siden dei er "medbygdinger":)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk i kjemi og fysikk-klasse m Erlend på vgs :)

Men er ikke fra øyen altså...he he...

Skrevet

Har vore "naboa" med Erlend heile livet. Vore mykje heima hjå dei og leika med søstre hans.... Og Monsen e onkelen t ei veninna av meg...

 

Blædiblædi :-p hehehe...

Skrevet

mange fra Osterøy her altså... he he...

Skrevet

Men mener Ettie bor i byen nå? Husker det fra en annen gang vi "prattes".

Hehe, veldig oppslag fra ordføreren her, der Mons bad om unskyldning for å ha satt Osterøy i dårlig lys med den dans/slåsskamp kommentaren sin,,he,he morsomt.

Skrevet

Jepp bor i Bergen. Hadde du et annet nick da?

 

Ho Kari må no tåla sopass vell??? Hehehe... (Hatt menn hennes til klasseforstander på ungdomskolen, og broren min har hatt fru ordfører)

 

Men må stikke nå, skal på foreldremøte i bgh.

 

Snakkest sikkert seiner.

Skrevet

Eg hadde mannen hennas til naturfag og mattelærer.

Skrevet

Flere Ostringer her inne altså?? Nabo til Mons en jeg, har flyttet fra Øyen nå, men er der stadigvekk på besøk hos pappsen min da. :-) Arti å se flere øyninger innpå her. :-)

Skrevet

Har hatt Mons en til lærer også da. :-) Og mammen til Erlend som sjef. :-) Men når det gjelder fotball så er jeg nada intressert da... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...