Gå til innhold

dagmamma, betaling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninde av meg skal være dagmamma for sønnen min på 1 år. jeg jobber turnus så det blir ikke hver dag, men lange dager når hun har han, fra 6 til 17. Jeg jobber 100%. Hva er vanlig å betale en dagmamma?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror d vanlige er å gi de kontantstøtta!

de jeg kjenner som har hatt dagmamma, gjorde det.

Skrevet

Kan bare gi et forlsag på at min mor skal være dagmamma for min sønn når den tid kommer og da vil ho få hele kontantstøtta mi:)

Synes det er rettferdig

Skrevet

Han som var dag-pappa til mitt barn før vi fikk bhg plass tok 200; dagen. Eller 25; timen

Skrevet

Vår sønn hadde dagmamma før sommeren.Da bet vi 4400 kr inkl mat (2måltider) Frokosten hadde vi med.Hu hvar hvit dagmamma,fikk kontantatøtta på 3300 kr så vi måtte legge ut resten. hu er en fantastisk dagmamma:)) Da guttungen slutta hadde hun lagd en bok med enn masse bilder, av gutten vår og skrevet dagbok for hver dag han hadde vært der!! Helt fantastisk å ta med seg videre,nå er han i bhg:)

Skrevet

minimum er jo kontantstøtta,

men det er vel egentlig lite det også da for en full jobb.

ikke urimelig og betale kontantstøtte + makspris i barnehage,

da ender en jo ut likt økonomisk som om barnet går i barnehage,

forutsetter at dagmamma skatter av inntekten da så man får foreldrefradrag.

Skrevet

synes man skal ihvertfall gi det som man får i kontantstøtta,samma om det er familie eller venner!

Skrevet

Vi finner ut sammen hva hun skal få, hun skal selvfølgelig få det som er vanlig betalig for en dagmamma. Jeg har sagt at jeg har stilt spørsmålet på dette forumet, så hun skal kikke på det etter hun har sett på "bonde romantikk" på TV. Hun har foresten en sønn på 1 år også. Så det blir de 2 hun har sammen.

Skrevet

Vi betaler 25,- kr tima. Har hvit dagmamma, og får skattefradrag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...