Gå til innhold

vil så gjerne pakke inn melkefabrikken min..

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg blir gal snart!!! jeg finner ingen ,da mener jeg INGEN bh'er som passer meg!! puppene mine bare vokser og vokser( tror kanskje det har gitt seg for en periode nå da) På fredagen var jeg på strømmen storsenter å prøvde sikkert rundt 50 forskjellige brøstholdere- og ingen passa enten for trang eller alt alt for stor en annen plass..uff..måtte bare gi opp til slutt :(

er det noen som har noen tips til meg?? vil så gjerne pakke inn melkefabrikken min..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker størrelse dd/e og Triumf BHene på lindex er ganske gode, og ikke så allt for dyre..

Skrevet

jeg begynner å lure på om jeg bare skal kjøpe meg amme bh..

er gådd fra størrelse 75b til 85c/d , så det e ikke lett..uff..

Skrevet

Anbefaler å kjøpe bh på en undertøysbutikk.. De er dyre, men man klarer seg egentlig med bare en.. Jeg vasker min hver kveld, og den tørker over natta.. Bruker 95G, så ikke så lett å få tak i noen i vanlig klesbutikk.. Kjøpte den jeg har nå på strømmen storsenter, den butikken som ligger ved siden av bik bok (tror jeg).. Kostet 450 kr, men det var absolutt verdt pengene :)

Skrevet

Jeg har begynt å kjøpe amme bh`er. BH`er er jo ganske dyre så det er jo like greit å kjøpe de først som sist!! Er kun i min 16 uke.

Skrevet

Jeg liker KUN triumph sine. Lindex og Cubus vet jeg fører disse..

Har hendt seg at jeg har funnet noen gode på kapp ahl også.

Brystene mine bare vokser og vokser de også.. var 80 d før jeg ble garid og nå er 85 E trangt.. Men NEKTER å kjøpe nye før brystene trygler om det..

Vil ikke kjøpe nye før jeg MÅ ha amme-bh.. Da skal jeg jo ha plass til ammeinnlegg også..

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Har samme problem!! Jeg har alltid brukt Triumph, det er det beste merket. Men nå har brystene blitt så store at jeg sliter litt... Så nå har jeg kjøpt ammebh-er (også på Cubus), fant 75 f og 80 g. Men frykter at når melkeproduksjonen virkelig setter i gang så må jeg lenger ut i alfabetet...huff!

Skrevet

Hei!

samme problem her, har økt til d-cup, og 75d er tydeligvis ikke en vanlig størrelse. Men jeg fant en bh-type på HM denne helga, en de reklamerer for å ha under t-skjorte. Helt ensfarget og veldig behagelig. Fant dog bare to stykker i 75d og kjøpe begge for å si det slik:D

Skrevet

nei det er ikke lett det hær..

får håpe jeg finner noe i morra på strømmen stor etter jobben da, for den jeg har er i minste laget no, ikke bra..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...