Gå til innhold

dagmamma, hvor mye skal jeg betale henne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninde av meg skal være dagmamma for sønnen min på 1 år. jeg jobber turnus så det blir ikke hver dag, men lange dager når hun har han, fra 6 til 17. Jeg jobber 100%. Hva er vanlig å betale en dagmamma?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg betaler 30 kr timen..

Skrevet

ja, det var lange dager.. tenker da 250kr, så holder du bleier ihvertfall!

jeg betaler mi 200 fra 8-15, så det er jo 4 timer kortere enn det venninna de skal ha din!nei, det er ikke lett å si:o)

Skrevet

Tror jeg hadde betalt pr. time da.

Da vi hadde dagmamma til jenten min, var dagsprisen 200,- og da passet hun fra åtte til fire. Altså 25,- timen.

Skrevet

Er det du som skal avgjøre det? Er ikke det mest opp til henne? Det er en veldig viktig og krevende jobb, så ikke underbetal iallefall. 4-5000 kr måneden.

Skrevet

Jeg betalte 4000 for 80 % plass. 4 dager i uka fra ca 7.45 til 16.00 Hun skattet av dette.

Betalte dette hver måned uansestt antall dager hun var der, uavhengig av ferie og røde dager. Trakk 250 per dag hvis dagmamman pga sykdom eller annet ikke kunne ha henne.

Skrevet

Vi finner ut sammen hva hun skal få. Jeg har sagt at jeg har stilt spørsmålet på dette forumet, så hun skal kikke på det etter hun har sett på "bonde romantikk" på TV. Hun har foresten en sønn på 1 år også. Så det blir de 2 hun har sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...