Gå til innhold

hmm..er hun vedig liten eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte skogstad dress til jenta mi på 3 år i dag,så måtte jeg kjøpe str.2 år,men den er fortsatt ganske stor til henne!

Er det noen som vet om de er store i størrelsen eller er jenta mi bare veldig liten? hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er ikke så store i størelsen altså, men det gjør jo ikke noe... da har du bare en nett liten blomst i huset ditt.

Skrevet

Sant det, gjør jo ingenting med ei nett litta ei. Men den kan også være feilmerket. Har opplevd det noen ganger med klær for både innerst og ytterst.

Skrevet

Nei,ikke sant;) vet jo hun er liten for alderen,mens syntes det var litt rart at hun måtte bruke en størrelse for de som er 1 år mindre,og enda kunne hun ha hatt en midre dress! hehe..

Tror ikke den er feilmerket heller,for jeg så jo på en dress i str.3 år først og den var ALT for stor;)

Skrevet

Venninna mi har skogstad-dress str 1 år til sin gutt. Han er 18 mnd, bruker 86 og 92 i klær, og er nesten 13 kg!! Så jeg vil helt bestemt si at den dressen er stor i str...

Skrevet

Jag har samme dressen og gutten vår blir 3 år nå i oktober, men han må ha størrelse 2 år i den. Spurte betjeningen og de sa at den var stor i størrelsen. Gutten min er 1 meter omentrent og 14.5kg så jeg vil ikke si han er liten for alderen.

Skrevet

Okay,så da er jeg ikke helt på jordet=) hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...