Hello Kitty Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Dere som gir flaske, hvor mye gir dere i mme per måltid? Jeg skal reise bort fra en dag til en annen og driver intensiv flasketrening... Lurer på hvor mye han bør drikke av flasken. Håper noen kan hjelpe meg.
Kaja_07 Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Står på pakkningen som regel. Tror min sønn drakk 150 ml. på den tiden... bedre å lage litt for mye enn for lite, de drikker ikke mer hvis de er mette... Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå