Luna** Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Tiden har gått så raskt, at dette har gått meg hus forbi... Er det forsent nå som jeg er i uke 37?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 ville nok gått for kapsler hvis jeg var deg! de blir sterkere enn te! det er litt seint, men ikke for seint! bringebærblader er jo anbefalt også tre uker etter fødselen!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 kan være du får en del kynnere når du starter, det gjorde jeg.. men det er jo bare bra, da øver livmoren seg!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Når er det man skal starte med de da?
Pipolinchen & Amalie Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 heia...det er ikke for seint nå nei. Jeg fikk anbefalt at du ikke skal begynne med e ei uke før termindato og tre uker etter fødslen.
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Unnskyld, et dumt spørsmål kanskje....men hvorfor spiser dere bringebærkapsler og drikker bringebærte? Her er det noe jeg ikke har fått med meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå