Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 har hørt noen fortelle om at den dagen man skal føde så er kroppen i utrolig god form? flere som har erfart dette?
BlåklokkaVest Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Nei....heller det motsatte....! Hatt litt sånn følelse av å få influensa på en måte.....trett og litt tung i kroppen. Men når du sier det så har jeg vært i kjempeform dagen før, og gjerne gått laaaang og hurtig tur! Kan kanskje være det som gjorde at jeg ble tung og trett i kroppen dagen etter, og fødselen setter i gang..... Fikk råd om å spise hjemmelaget rømmegrøt for å få ting til å sette i gang (hjelper kun hvis en er svært nær ved at kroppen setter fødselen i sving selv). Dagen etter tur og rømmegrøt var det i gang :-)
Mamma'n til 2 Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg fikk for meg at jeg skulle håndvaske bilen dagen før min første fødsel. Tok litt tid, og fikk en del lettere irriterte bank på vaskehallsdøren av menn som sto bak meg i køen (uttrykket i ansiktene deres når jeg dukket opp høygravid bak en halvvasket bil var uslålig!), sent dagen etter var jeg igang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå