Gå til innhold

Gave til en som har veldig gjennomført 70-tallsstil..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen gode forslag? Han er musikk interessert og er snart 30 år. Han er veldig orginal i alt han har og bruker, så det er vanskelig å komme på noe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå på en skikkelig platebutikk, og da mener jeg PLATE som i LP - antar en 70-tallsentusiast fortsatt har platespiller. Gå amok. (Jeg er misunnelig på mottaker, da...)

Skrevet

Skal få plate av meg du Luten!

Passer det med Boney M, The Carpenters eller Diana Ross & The Supremes?

Skrevet

Å ja! Alle Boney M-kassettene mine konka på en sånn gammel flat kassettspiller, husker du dem? Spiste bånd så det suste, og lagde stemningssus, men hva gjorde det...

Har du platespiller ennå du også?

Skrevet

Pappa var en hund etter plater, lurer på hvor de har blitt av?

Men vi hadde en del plater sammen og så ble jeg vel litt influert av musikksmaken til far.....

Platespilleren min er ødelagt og kastet men mamma har pappa sin. Kanskje jeg bør hinte litt om den?

Var det de flate, avlange med knapper på kortsiden. Jeg hadde til og med skinnveske til min:o)

Skrevet

Kan vi gå over til den andre siden for å mimre, så stakkars HI ikke blir fullstendig kuppa?

Skrevet

Dere må bare fortsette samtalen;) Var det godt tips det med plater forresten, da gjenstår det bare å finne en plass de selger. Forslag til plater da? Noe dere tror vil slå ann?

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Hvor bor du da?

Skrevet

litt sør for Trondheim..

Er ofte i Trondheim, så om det er en plass der skulle jeg gjerne visst det:)

Skrevet

Beklager HI...

Frank Zappa, Bob Marley. Mye morsomt i bruktbutikker.

Hvor bor du?

Kanskje jeg kan hjelpe med en butikk:o)

Skrevet

Kanskje jeg kan kjøpe over nettet?

Skrevet

Figgjoserviser i grelle farger. Har blitt veldig ettertraktet. Sodastream brusmaskin. Storblomstrete gardiner. Knytta tepper. (Også i grelle farger) Kjeler med "tulipan". Termos med skotskruter. Kjøp på fretex.

Skrevet

Og DER kom resten av ønskelista mi, prekæs, takk, skriver ut og fordeler til slekta!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...