Vrimle Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Noen som har noen gode forslag? Han er musikk interessert og er snart 30 år. Han er veldig orginal i alt han har og bruker, så det er vanskelig å komme på noe..
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Gå på en skikkelig platebutikk, og da mener jeg PLATE som i LP - antar en 70-tallsentusiast fortsatt har platespiller. Gå amok. (Jeg er misunnelig på mottaker, da...)
Dronningen! Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Skal få plate av meg du Luten! Passer det med Boney M, The Carpenters eller Diana Ross & The Supremes?
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Å ja! Alle Boney M-kassettene mine konka på en sånn gammel flat kassettspiller, husker du dem? Spiste bånd så det suste, og lagde stemningssus, men hva gjorde det... Har du platespiller ennå du også?
Dronningen! Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Pappa var en hund etter plater, lurer på hvor de har blitt av? Men vi hadde en del plater sammen og så ble jeg vel litt influert av musikksmaken til far..... Platespilleren min er ødelagt og kastet men mamma har pappa sin. Kanskje jeg bør hinte litt om den? Var det de flate, avlange med knapper på kortsiden. Jeg hadde til og med skinnveske til min:o)
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Kan vi gå over til den andre siden for å mimre, så stakkars HI ikke blir fullstendig kuppa?
Vrimle Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. oktober 2007 Dere må bare fortsette samtalen;) Var det godt tips det med plater forresten, da gjenstår det bare å finne en plass de selger. Forslag til plater da? Noe dere tror vil slå ann?
Vrimle Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. oktober 2007 litt sør for Trondheim.. Er ofte i Trondheim, så om det er en plass der skulle jeg gjerne visst det:)
Dronningen! Skrevet 9. oktober 2007 #10 Skrevet 9. oktober 2007 Beklager HI... Frank Zappa, Bob Marley. Mye morsomt i bruktbutikker. Hvor bor du? Kanskje jeg kan hjelpe med en butikk:o)
Vrimle Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 9. oktober 2007 Kanskje jeg kan kjøpe over nettet?
prekæs Skrevet 9. oktober 2007 #12 Skrevet 9. oktober 2007 Figgjoserviser i grelle farger. Har blitt veldig ettertraktet. Sodastream brusmaskin. Storblomstrete gardiner. Knytta tepper. (Også i grelle farger) Kjeler med "tulipan". Termos med skotskruter. Kjøp på fretex.
imsdal med julesmak Skrevet 9. oktober 2007 #13 Skrevet 9. oktober 2007 Nettbutikk med LP plater: http://www.thegarden.no/ Ellers er det sikkert en del å finne på finn.no, qxl osv.
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #14 Skrevet 9. oktober 2007 Og DER kom resten av ønskelista mi, prekæs, takk, skriver ut og fordeler til slekta!
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #15 Skrevet 9. oktober 2007 Zappa, 10CC, Led Zeppelin, Queen, gammel Bowie...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå