Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke kjøpt inn noen strømpebukser til babyen, men har heller ikke sett det i butikken i str 56 og sånn, noen som vet hvordan dette er? Har dere kjøpt strømpebukser til babyen deres? Er det nødvendig når den skal ligge i "posen" sin i bagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Har fått tak i ganske mange strømpebukser i både 50 og 56 (litt færre i 50), både i ull og bomull. Tror jeg kommer til å bruke strømpebuksene ganske mye.

Skrevet

jeg kommer til å kjøpe strømpebukse til tulla mi, synes det er greit å bruke strømpebukse under kjolen til jul og andre anledninger..

hvis du ikke skal bruke strømpebukse skal du bare legge babyen i sokker og bukse i posen??

Skrevet

Jeg vil også kjøpe strømpebukser,men sliter ned å finne str 50,56.. er bare fra 62 og oppover. Hvor har dere kjøpt? Nettbutikker?

Skrevet

Fant strømpebukser i ull på Exit og på Coop av alle steder. Har funnet i str 50-56 på Lindex

Skrevet

De selger da strømpebukser i små størrelser på Cubus og Kappahl ihvertfall..

Skrevet

HM har str.bukser ned til 50/56 .( jeg kjøpte iallefall en nøytral en der)

ellers har jeg kjøpt på rudo (ull) og nøstebarn (ull)

Skrevet

jeg har kjøpt strømpebukser i str 50 på sparkjøp

Skrevet

Jobber på EXIT jeg, vi har! Går på sko str, 3 pk kjempegode strømpebukser til 100 kroner har vi året rundt! =)

50-56= str 11-13

62-68= str 14-16

=)

Skrevet

Takk for svar fra dere, ja da tror jeg nok jeg skal kjøpe noen strømpebukser! Takk for at dere har skrivd litt forskjellige steder de selger det, jeg har nemlig ikke finni noe, men har ikke vært innom de butikkene dere har skrevet!

hehe, er ikke alltid så lett nåt det er vårt første barn! Men det er så fint at det fins sånne forum som dette her inne!

Skrevet

Jeg lurte også en stund på om det ikke fantes strømpebukser i så små str.. men har funnet nå. Sikkert fordi det er høst nå og nærmer seg kaldere tider, så kommer det mer i butikkene nå. Har funnet på lindex hverfall og cubus også tror jeg. mener hm har noen også.. men det er ikke store utvalget til så små nei, men det skal finnes:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...