snuppelure 74 Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg går ut i fra at det finnes julestjerner hos dere også ;o) Blomsten altså ;o) Men hva er det amrikanske navnet på den ???
mayaya Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Den er jo meksikansk, så det vil jeg tro.. Men navn? hmmm
mayaya Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Her har du den :-) http://en.wikipedia.org/wiki/Poinsettia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå