Gå til innhold

Soffan, here I come ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

for jeg har nemlig testet positivt idag. Jippii :-)

Jeg har "hengt" her på forumet bort imot 1,5 år. Har ikke vært særlig aktiv på skrivefronten, men jeg har jevnlig lest hva som skjer her.

For nye og for de som eventuelt ikke husker meg lenger:

Er 43 år, har ingen barn, men hadde en SA i mai 06. Nå har vi altså klart det igjen, jeg er så glad :-)). For å gjøre en lang historie kort, jeg har ikke brukt noen form for preventasjon siden jeg var 25 år. Har til og med gått gjennom to ivf-behandliger for 15 år siden uten positivt resultat. Syns det er et stort mirakel å ble gravid igjen, denne gangen håper jeg at spiren sitter.

Vil også nevne at jeg siden i mai jevnlig har gått til homeopat/akupunktør som har spesialisert seg i infertilitet. Vil avslutte med et lite råd til dere unge som gamle, gi ikke opp. ;-)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer !

Lykke til videre :o)

Jeg krysser alt for at dere står løpet ut denne gangen,

og får oppleve dette lille mirakelet !

Skrevet

Eg hugsar deg ,eg! :) Det tyder kanskje på at eg har hengt her for lenge... Eg hadde også ein SA omtrent samtidig med deg - håper det går bra for deg denne gongen. Lykke til med svangerskapet og miraklet, og hald av plass i sofaen!

Klem frå

Skrevet

G R A T U L E R E R ! ! ! Knip igjen og hold på din etterlengtende spire! SÅ fantastisk! Jeg husker deg (selv om jeg ikke er en så aktiv BIMmer)! Jeg skal smugtitte på deg inne i sofaen!!!!

STOR gratulasjonshilsen fra

Skrevet

Heeei jeg husker deg jo :)

Gratulerer så mye og lykke til..

Klem Skifer

Skrevet

Gratulerer og masse lykke til videre,. Kos deg i sofaen.

klem

Skrevet

Så hyggelig! Gratulerer så masse, og lykke til med svangerskapet!

Klem fra

Skrevet

Tusen takk for lykkeønskningene, det varmer -:)

Vi er begge kjempe glade for at det skjedde igjen, jeg hadde ingen tro på at vi skulle klare det igjen, hvertfall ikke med tanke på min "historie".

Skal begynne med progesteron krem som jeg får tilsendt fra homeopaten. Håper inderlig at jeg får beholde "hybelboeren" i 8 måneder til.

Klem

Skrevet

Så kjempekoselig :)

Masse lykke til og gratulerer. Kos deg med voksende mage og nyyyt denne tiden :)

Skrevet

Så godt for deg at du endelig kunne flytte deg over til soffan. Lykke til og hold av et lite hjørne i sofaen, jeg skal ikke vente så lenge til jeg kommer, det loooooover jeg.

Skrevet

Det er bare så koselig å lese at du endelig har lyktes ElinaN. Håper du får et problemfritt svangerskap og kan kose deg med vidunderet i magen før sommeren kommer.

Mange klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...