grå :) Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 gifta oss for en måned siden og siden det har gubben jobba overtid i tre av de ukene. jeg meldte meg på en treningsgruppe og dette er 4. uka jeg ikke har fått vært med pga han jobber og ikke råd til barnepass for kun en time eller to om gangen flere ganger i uka. i går avtalte vi at ettersom jeg ikke fikk trent med gruppa i går så skulle jeg få trene i dag, men gjett hvem som fortsatt ikke er kommet hjem og som neppe kommer i tide i dag heller... jeg TRENGER den treninga og å få komme meg ut litt. blir ikke bedre av nattevåk og andre bekymringer heller. føler meg mer som en enslig mamma enn som nygift nå ja. kan jo aldri regne med den som faktisk skulle vært der:(
Mille** Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Usj, kjipe greier. Vet hvordan det er å ha en mann som jobber mye overtid, når mannen min jobbet som revisor følte jeg meg stort sett som en alenemor. Sikkert ikke så enkelt for dem heller når jobben krever så mye, men trasig er det... Trøsteklem
yasmina Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Huff, saa kjedelig da. Ikke noe kjekt naar man foeler seg tilsidesatt. Sikkert ugreit for ham ogsaa naar han vet han skuffer deg... haaper det blir bedre i fremtiden, helst saa fort som mulig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå