Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter på 1 uke, har et stort sugebehov. Kjøpte smokke i dag, men kvier meg for å begynne for tidlig.....

Er det bare ammeteknikk det kan gå utover, eller finnes det andre grunner til å ikke starte for tidlig...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

æ bynte 3uker etter at gutten kom fordi han hadde så stor sugebehov...

aldri skjedd noe me våres amming...

Skrevet

Tror det bare er ammeteknikken det er "farlig" for. De sier at babyen blir frustrert fordi det er forskjellig måter å suge på. En skal visstnok vente til babyen er 3 uker. Selv begynte jeg å gi mini sutt da han var 10 dager, og det har gått bra!

Skrevet

Vi begynte med smokk da hun var 1 uke gammel. Og hva skulle vi gjort uten den,sier jeg bare, hehe:) Hun er nå 4 mnd og bruker den enda, men ikke såå mye som før.

Det har ikke gått ut over amminga, jeg spurte på helsestasjonen, og det var bare å gi smokk når hun trengte det. Det var ingen fare.

Skrevet

Han fikk smokk to dager gammel. Rett etter vi kom hjem fra sykehuset :) har gått helt fint her. Men han tok puppen med en gang da, så hadde ikke noe problem med ammingen. Så lenge ammingen går bra og hun har riktig teknikk på det så går det nok helt fint å introdusere smokken.

Skrevet

Her fant vi fram smokken etter første natta- gått helt greit med både amming og smokken det:)

Skrevet

Vi begynte med smokk dagen etter vi kom hjem fra sykehuset, da var han fire dager. Fikk ikke problemer med amming i det hele tatt, fikk bare en roligere baby =) Smokke er sunt for babyer - leste en gang at det er bra for hjernen (!)

Skrevet

Så lenge hun tar puppen godt og amminga går greit så er det ikke noen grunn for at hun ikke kan få smokk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...